Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

60 Sekund Biznesu: Poczta Polska szykuje się na świateczną gorączkę. Zwieksza zatrudnienie i liczbę punktów odbioru paczek

Redakcja
Zwiększona zostanie również liczba punktów w których można odebrać paczkę. Ma to stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów.
Zwiększona zostanie również liczba punktów w których można odebrać paczkę. Ma to stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów. Marzena Bugała- Azarko
Poczta Polska planuje doręczyć rekordową ilość przesyłek. - Przygotowujemy się cały rok – tłumaczy Artur Więckowski z Poczty Polskiej. - Po pierwsze zwiększamy liczbę pracowników, którzy zajmują się doręczaniem przesyłek pocztowych- dodaje. Firma zwiększyła liczbę pracowników do obsługi szczytu przedświątecznego. Przesyłki doręczają zarówno listonosze paczkowi, jak i kurierzy zatrudniani przez firmy podwykonawcze

- Przygotowujemy się cały rok. Wyciągamy wnioski z doświadczeń ubiegłorocznych- tłumaczy w rozmowie z AIP Artur Więckowski, dyrektor zrządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej. - Po pierwsze zwiększamy liczbę pracowników, którzy zajmują się doręczaniem przesyłek pocztowych. Zwiększamy listę listonoszy, zwiększyliśmy ją o 900 osób. Zwiększamy liczbę kurierów pocztowych, w tej chwili mamy 4,8 tys kurierów i jeżeli będzie taka potrzeba, to tę liczbę również zwiększymy- dodaje.

Przeczytaj także:

Jak tłumaczy, zwiększona zostanie również liczba punktów w których można odebrać paczkę. Ma to stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów, ponieważ klienci chcą korzystać z tej formy odbioru.- Dzisiaj mamy 10,8 tys takich punktów. Liczymy, ze do końca roku będziemy mieć ich 11 tys.- mówi ekspert.

Skąd takie przygotowania na okres świąteczny? Wieckowski mówi, że Polacy pokochali zakupy internetowe. - To wygodna forma dokonywania zakupów: możemy ten towar zamówić, obejrzeć, a jeżeli nam się nie podoba to możemy go zwrócić. Dlatego ten rynek internetowy tak dynamicznie się rozwija. W ubiegłym roku jego wartość szacowano na 40 mld zł w Polsce, dzisiaj szacowany jest na 50 mld zł.- podsumowuje.

Przesyłki są doręczane zazwyczaj od godzin porannych do popołudniowych. Jeśli w tym czasie odbiorca jest poza domem – klienci powinni rozważyć zamówienie przesyłek pod inny adres lub do punktu odbioru.

Wyposażenie kurierów Poczty Polskiej w terminale płatnicze dodatkowo usprawni obsługę. Klienci nie muszą dysponować gotówką, by odebrać przesyłkę za pobraniem. Z danych Poczty wynika, że usługa płatności bezgotówkowych cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W październiku z tego rozwiązania skorzystało trzykrotnie więcej odbiorców, niż w styczniu tego roku.

– Ważne jest prawidłowe adresowanie przesyłki. Błąd w adresie może wydłużyć czas jej opracowania, a nawet spowodować niedoręczenie i zwrot do nadawcy. Warto także podać numer telefonu komórkowego, dzięki czemu adresat na bieżąco będzie informowany o tym, co dzieje się z przesyłką, a w razie nietypowych sytuacji, kurier łatwo się z nim skontaktuje – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. – Im wcześniej zrobimy e-zakupy, tym spokojniejsze będziemy mieli święta. Wysyłajmy życzenia świąteczne i zamawiajmy prezenty najpóźniej do połowy grudnia – rekomenduje.

Klienci mogą skorzystać z wygodnej formy odbioru przesyłek w punktach Poczty Polskiej i jej partnerów. Punktów tych jest już 10,8 tys. W ramach usługi Odbiór w PUNKCIE spółka współpracuje z PKN Orlen, sklepami Żabka i Freshmarket oraz kioskami/salonikami RUCH. To wygodna usługa umożliwiająca odebranie przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej porze. To klient decyduje kiedy i gdzie ma się zgłosić po swoje zakupy. Część punktów jest czynna całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: 60 Sekund Biznesu: Poczta Polska szykuje się na świateczną gorączkę. Zwieksza zatrudnienie i liczbę punktów odbioru paczek - Strefa Biznesu

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza