Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

600 tys. zł od Słupska dla Czarnych

Michał Kowalski
Koszykarze zespołu Energa Czarni Słupsk
Koszykarze zespołu Energa Czarni Słupsk Fot. Łukasz Capar
Zaskoczenia nie było, bo o tym, kto wygra ten przetarg mówiło się nawet oficjalnie przed samym rozstrzygnięciem. Słupsk przez sport będzie promować klub koszykarski "Czarni".

Umowę podpisano dzisiaj. Klub reprezentował Andrzej Twardowski, jego prezes, a miasto - Maciej Kobyliński, prezydent Słupska. Umowa gwarantuje "Czarnym" 600 tys. zł na rok. To o 200 tys. zł mniej niż w ubiegłym roku.

Klub zobowiązał się do zrealizowania poniższych założeń:

- uczestnictwa w najwyższej klasie rozgrywek krajowych;
- używania nazwy Słupska w oficjalnej nazwie drużyny;
- zapewnienia co najmniej 5 transmisji lub powtórek w telewizji o zasięgu ogólnopolskim z zawodów sportowych z udziałem Wykonawcy ( TVP1, TVP2, TVP3, TVP SPORT, POLSAT, POLSAT SPORT, POLSAT SPORT EXTRA, TVN),
- transmisji radiowych ze wszystkich zawodów sportowych z udziałem Wykonawcy,
- relacji na żywo w internecie ze wszystkich zawodów sportowych z udziałem Wykonawcy;
- zapewnienia umieszczenia informacji o wynikach wszystkich zawodów z udziałem Wykonawcy w internecie, prasie lokalnej i ogólnokrajowej oraz w radiu i telewizji;
- zapewnienia umieszczenia sprawozdań o wynikach sportowych drużyny na stronach internetowych oraz informacji o drużynie w wydawnictwach zagranicznych;
- umieszczenia logo miasta Słupska i hasła promocyjnego na biletach wstępu na zawody sportowe oraz na plakatach i gadżetach, w głównym obiekcie sportowym, gdzie odbywać się będą rozgrywki,
- wykonanie fresku z logo Słupska i hasłem promocyjnym, w głównym obiekcie sportowym, w którym rozgrywane będą zawody sportowe, w miejscu i według projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Termin przedłożenia projektu fresku Zamawiającemu - 14 dni od daty podpisania umowy. Termin wykonania - 30 dni od daty podpisania umowy;
- umieszczenia logo i hasła promocyjnego miasta Słupska na koszulkach zawodników (w tym na koszulkach treningowych) uczestniczących w zawodach sportowych;
- prezentowanie nazwy miasta Słupska, jego symbolu i materiałów promocyjnych w czasie spotkań wyjazdowych drużyny;
- umieszczenie na głównym obiekcie sportowym, w którym odbywać się będą rozgrywki, 10 ruchomych transparentów reklamowych według projektu ustalonego z Zamawiającym oraz logo miasta na parkiecie obiektu w dwóch miejscach i według projektu ustalonego z Zamawiającym. Wzory projektów należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Termin wykonania - 30 dni od daty podpisania umowy;
- zapewnienia udziału swoich przedstawicieli (trenerów) w szkoleniach słupskiej młodzieży zrzeszonej na różnych poziomach wiekowych połączonym z udostępnianiem wiedzy i doświadczenia trenerów prowadzących zespół;
- udziału zawodników i trenerów w imprezach i spotkaniach skierowanych do społeczności Słupska;
- bezpłatnego przekazania 500 biletów dla młodzieży szkolnej na zawody sportowe rozgrywane w Słupsku;
- udostępnienia na zawody sportowe rozgrywane przez zawodników Wykonawcy pulę 200 biletów po cenach ulgowych dla młodzieży szkolnej;
- zapewnienia udziału co najmniej jednego zawodnika Wykonawcy w reprezentacji Polski seniorów;
- organizacji akcji charytatywnych w czasie wybranych widowisk plenerowych wskazanych przez Zamawiającego;
- umieszczenie reklamy miasta w wydawnictwach wydawanych na okoliczność każdego meczu rozgrywanego w Słupsku;
- reklama miasta na banerach diodowych w czasie transmisji telewizyjnych;
- umieszczenie linku www.slupsk.pl na stronach internetowych Wykonawcy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza