W tym roku do 11 czerwca do słupskiego ratusza mieszkańcy miasta zgłosili 70 nowych zadań, które chcieliby zrealizować w ramach budżetu partycypacyjnego w 2018 roku.
Spośród nich 37 zadań stanowią projekty społeczne. 21 zadań to projekty infrastrukturalne o charakterze lokalnym, a 12 projektów infrastrukturalnych ma charakter ogólnomiejskim. Całościowy koszt wszystkich projektów wynosiłby ponad 11 milionów złotych, gdy do podziału przewidziano jedynie 2 miliony złotych.
Obecnie złożonymi projektami zajmują się miejscy urzędnicy, którzy ocenią, czy wszystkie spełniają warunki konkursu. Jak twierdzi Iwona Chrapkowska-Wielgomas, dyrektor Wydziału Dialogu Społecznego, na etapie sprawdzania zwykle odrzucane są te projekty, które nie są umiejscowione na działkach miejskich lub których nie można by zrealizować w ciągu roku. Na początku września poznamy listę projektów, które zostaną poddane głosowaniu przez mieszkańców Słupska.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?