Burton zapowiedziała współpracę z koncernem kosmetycznym Procter & Gamble, która zaowocuje trzecim zapachem sygnowanym logo domu mody McQueen. "Jestem bardzo podekscytowana na myśl o współpracy z koncernem P & G Prestige. Wspólnie zamierzamy stworzyć zapach, który będzie oddawał unikatowy charakter marki" - dodała.
Najnowsze perfumy marki będą trzecim zapachem, jaki powstał pod szyldem domu mody Alexander McQueen. W 2003 roku dom mody wykreował pierwsze perfumy - Kingdom. Dwa lata później powstał zapach My Queen.
"Kontrastujące ze sobą elementy, jakie wykazuje w podejściu do projektowania dom mody Alexander McQueen, dają dużą przestrzeń do kreowania nowych zapachów. W projektach marki można odnaleźć, z jednej strony kontrastujące, z drugiej strony tworzące jedną całość cechy, takie jak delikatność i siła czy tradycja i nowoczesność" - przyznała Joanne Crewes, prezes P & G Prestige. Zapach będzie jedynie wstępem do wprowadzenia marki na rynek kosmetyczny.
Jak na razie ani Sarah Burton, ani prezes P & G Prestige nie zdradzają szczegółów na temat perfum. Tajemnicą pozostaje również data premiery zapachu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?