Czy słupscy urzędnicy są zbyt słabi, by pokierować inwestycją, której łączny koszt wyniesie 62,3 mln zł (41,03 mln zł daje miasto, 19,2 mln zł - Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, a 2,05 mln zł - Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego SA)
Zdaniem ratusza nie.
Oficjalne wytłumaczenie brzmi następująco: - Potrzebna jest nam osoba z odpowiednim przygotowaniem, która będzie w stanie koordynować cały proces inwestycyjny. Jest to bardzo duży i złożony projekt, któremu należy poświęcić cały czas, a inne obowiązki osób dotychczas zaangażowanych w inwestycję uniemożliwiają oddelegowanie do tylko tej jednej inwestycji - stwierdza Mariusz Smoliński, rzecznik prasowy prezydenta miasta.
Tymczasem konkurs na pełnomocnika ds. budowy akwaparku trwa. Oferty należy składać do urzędu do 22 lutego. Wymagania nie są zbyt wysokie. Przede wszystkim powinien on się cechować znajomością branży budowlanej.
Według planu inwestycji, wiosną i latem 2010 powinna zostać opracowana szczegółowa dokumentacja projektowa przedsięwzięcia. Prace budowlane rozpoczną się w jesienią 2010 (być może wbicie symbolicznej łopaty w ziemię będzie miało miejsce tuż przed wyborami samorządowymi). Zakończenie budowy - to połowa 2012 roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?