Od soboty 17 kwietnia firma Inter Partner Assistance odnotowała czterokrotnie więcej zgłoszeń dotyczących odwołanych lotów niż w standardowych warunkach atmosferycznych.
- Najwięcej zgłoszeń dotyczyło organizacji pobytu w hotelu na czas oczekiwania na samolot - mówi Sonia Kostyszyn, manager działu operacyjnego Inter Partner Assistance Polska SA. - Klienci dzwonili również w celu uzyskania informacji na temat alternatywnych środków transportu, takich jak, połączenia kolejowe, autokarowe, czy wynajem samochodów, dzięki którym mogliby dostać się do celu podróży.
W związku z brakiem możliwości powrotu do kraju wiele osób pytało czy w przypadku nagłego zachorowania lub wypadku będą mogli skorzystać ze swojego ubezpieczenia, choć przestało ono być już ważne.
- Dostosowujemy liczbę specjalistów assistance do zwiększonego zapotrzebowania na pomoc związaną z odwołaniem lotów. Na bieżąco monitorujemy sytuację w portach lotniczych i pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi korespondentami na całym świecie - wyjaśnia Sonia Kostyszyn.
Assistance zapewnia pomoc turystom w nieoczekiwanych zdarzeniach różnego rodzaju. Świadczenia mogą obejmować między innymi dostęp do kompleksowej informacji turystycznej, pomoc w odzyskaniu bagażu, pokrycie niespodziewanych wydatków oraz szereg świadczeń medycznych. Zakres assistance podróżnego uzależniony jest od oferty ubezpieczycieli i innych instytucji, które dystrybuują pakiety pomocowe realizowane przez firmę assistance wśród swoich klientów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?