Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria systemu bankowego PKO BP

Magdalena Olechnowicz
W całej Polsce klienci banku PKO BP nie mieli dostępu do swoich pieniędzy. Nie działał system bankowości elektronicznej Inteligo i bankomaty.

Pieniędzy nie można było także wypłacać w okienkach w oddziałach banku. Bank przyznaje, że jest awaria, ale niestety nie wie, kiedy zostanie usunięta. Działają już jednak bankomaty.

Od południa docierają do nas informacje od klientów banku PKO BP. Alarmują oni, że nie działają bankomaty i nie można dokonać żadnych operacji na kontach internetowych. Biuro Prasowe przysłało do nas oficjalny komunikat w tej sprawie.

" W związku z pojawieniem się trudności technicznych ograniczających od godzin południowych funkcjonowanie w pełnym zakresie placówek PKO Banku Polskiego oraz uniemożliwiających korzystanie z usług bankowości elektronicznej (iPKO, iPKO Biznes, serwis telefoniczny) informujemy, że zgodnie z obowiązującymi procedurami podjęto natychmiastowe działania zmierzające do jak najszybszego usunięcia wspomnianych trudności. Pragniemy zapewnić, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Nasi klienci mogą korzystać z sieci bankomatów i kart płatniczych. Za wszystkie utrudnienia serdecznie przepraszamy."

Niestety, pracownicy biura prasowego nie potrafili dokładnie określić, jak długo potrwa awaria.
- Trwają intensywne prace. Mamy nadzieję, że jeszcze dzisiaj system internetowy będzie działał - usłyszeliśmy od pracownika biura.

Konta bankowe ma w PKO BP około sześciu milionów trzystu czterdziestu tysięcy osób.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza