Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria systemu. Klienci Energi byli bez prądu

Zbigniew Marecki [email protected]
Z powodu awarii systemu klienci Energi, którzy korzystają z liczników przedpłatowych.
Z powodu awarii systemu klienci Energi, którzy korzystają z liczników przedpłatowych. Archiwum
Z powodu awarii systemu klienci Energi, którzy korzystają z liczników przedpłatowych, w sobotę i w niedzielę nie mogli kupić prądu ani nawet dowiedzieć się, dlaczego.

Słupszczanka Angelika Pilarska w sobotę skończyła pracę o godz. 16. - Wiedziałam, że w domu wkrótce skończy się kupiony wcześniej prąd, więc po drodze wstąpiłam do Galerii Podkowa, gdzie zwykle kupowałam energię.

Tym razem okazało się to niemożliwe, bo system nie zadziałał. Z kwitkiem odesłano wielu innych klientów. Tak samo było w sklepie Alkohole Świata przy ul. Bema - opowiada pani Angelika. Ponieważ jej mama właśnie przebywała w Koszalinie i miała przy sobie kartę Energi, próbowała kupić prąd w tamtejszym Kauflandzie i na stacjach Orlenu.

Też się nie udało. W ten sposób pani Angelika została na weekend bez prądu, czyli m.in. z rozmrożoną lodówką
i bez telewizji. Z telefonów, które odebraliśmy w naszej redakcji, wynika, że w podobnie zaskakującej sytuacji znalazło się niemało osób.

- Równie denerwujące jest to, że na stronie Energi Operatora nie ma żadnej informacji o awarii. Nikt też nie odbiera telefonów w Centrum Pomocy Blue Media, gdzie podobno można złożyć reklamację - powiedział nam pan Mariusz. - Teoretycznie prąd można kupić na stronie internetowej Energi Operatora, ale jak w sobotę się wpłaci tam pieniądze, to odpowiedni kod przychodzi dopiero w poniedziałek, bo dopiero wtedy banki dokonują przelewów.

W tej sprawie zadzwoniliśmy również do Pogotowia Energetycznego słupskiego oddziału Energi Operatora.
- To nie jest nasza sprawa, ale odbieramy telefony, ponieważ w sprawie awarii systemu rzeczywiście dzwoni do
nas wiele osób. Mogę tylko powiedzieć, że jest awaria i potrwa do poniedziałku. Nie wiem, co było jej przyczyną -
usłyszeliśmy od dyżurnego, który nie chciał rozmawiać o szczegółach, bo jest świeżo po urlopie.

O wyjaśnienia chcieliśmy także poprosić aż trzech rzeczników prasowych: Grupy Energa, Energi Operatora oraz słupskiego oddziału Energi Operatora. Niestety, nikt nie odbierał telefonu. Tak samo milczał telefon w Centrum Pomocy Blue Media. Poprzez internet poprosiliśmy w takim razie o kontakt rzecznika klientów w Grupie Energa, ale wczoraj i on się do nas nie odezwał.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza