Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w VeloBanku – klienci mieli problem z dostępem do swoich pieniędzy poprzez bankowość internetową

OPRAC.:
Mikołaj Wójtowicz
Mikołaj Wójtowicz
W VeloBanku nastąpiła awaria.
W VeloBanku nastąpiła awaria. Eduardo Soares/Unsplash.com
W VeloBanku nastąpiła awaria, a dostęp do oszczędności klientów banku był utrudniony. O zaistniałej sytuacji informowali klienci, a bank potwierdził awarię, która miała trwać od kilku dni. Obecnie trudności w dostępie do bankowości internetowej już nie występują.

Spis treści

Awaria w VeloBanku. Czego dotyczy usterka?

O sytuacji Business Insider Polska został poinformowany przez czytelników. Problem obejmuje m.in. możliwość dysponowania lokatami.

„Kiedy naprawicie możliwość likwidacji lokaty? Od 4 dni opcja jest zablokowana, na infolinii informacja, że macie awarię, ale od 4 dni?” – pisze w komentarzu na portalu społecznościowym Piotr.

W odpowiedzi ze strony banku pojawiła się informacja, że trwają już prace nad rozwiązaniem problemu oraz przeprosiny za niedogodności.

Czytelniczka serwisu twierdzi, że po zakończeniu lokaty próbowała przelać środki finansowe do innego banku. Nadal nie jest to jednak możliwe.

Pomimo rozmowy z pracownikami VeloBanku, kobieta nie uzyskała informacji nt. przyczyn i przewidywanego czasu trwania awarii.

W banku obecnie nadal można otwierać nowe lokaty, a oferta jest dostępna na oficjalnej stronie internetowej.

Bank sprawdził przyczynę usterki

Business Insider zwrócił się o stanowisko w tej sprawie do VeloBanku.

W banku nie stwierdziliśmy awarii, która miałaby systemowy wpływ na dostęp naszych klientów do zdeponowanych środków. Od kilku dni identyfikujemy jednak jednostkowe przypadki, w których klienci zgłaszają czasowe utrudnienia w obsłudze lokat z poziomu bankowości internetowej. Zjawisko to ma jednak charakter marginalny i może dotyczyć jedynie bardzo niewielkiej grupy klientów. Wszelkie tego typu zgłoszenia rozwiązujemy na bieżąco. Aktualnie finalizujemy prace nad usunięciem przyczyny zaistniałej sytuacji – taką odpowiedź nadesłał bank.

Według informacji przekazanych przed godz. 13, VeloBank rozwiązał już problemy. Tuż przed godziną 13 bank poinformował, że problem rozwiązał.

– Zakończyliśmy już prace związane z usunięciem przyczyny zaistniałej sytuacji – przekazał rzecznik banku Artur Newecki.

VeloBank – co to za bank?

VeloBank jest następcą Getin Noble Bank. Powstał 3 października 2022 r. jako efekt restrukturyzacji Getin Noble Banku. Proces ten przeprowadził Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

W ofercie banku pojawiły się także lokaty z oprocentowaniem 8 proc. w skali roku bez konieczności zakładania rachunku osobistego.

źródło: Business Insider

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria w VeloBanku – klienci mieli problem z dostępem do swoich pieniędzy poprzez bankowość internetową - Strefa Biznesu

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza