Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bank City Handlowy walczy z usterką. Niektóre transakcje są księgowane dwa razy

Katarzyna Paczewska
Informujemy, że niektóre transakcje wykonane kartą debetową mogły zostać zaksięgowane ponownie. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - taką informację podał na Twitterze Bank City Handlowy.

Bank przeprasza wszystkich klientów, którzy byli dotknięci tym zdarzeniem i jednocześnie zaznacza, że było to jednorazowe zdarzenie.

- U wybranych klientów mogło dojść do powtórnego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia - wyjaśnia "Gazecie Pomorskiej" Dorota Szostek-Rustecka, dyrektor biura prasowego City Handlowego.

- Zdarzenie to dotyczyło tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową - zaznacza pani dyrektor. - Co ważne z perspektywy naszych klientów - korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Zdarzenie to dotyczyło niewielkiej liczby naszych klientów (ok. 7 proc.), stąd komunikat w tej sprawie niezwłocznie pojawił się, ale tylko na stronie dostępnej po zalogowaniu.

Jednocześnie podkreślamy, że nasze systemy działają prawidłowo i zapewniamy o ich bezpieczeństwie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Bank City Handlowy walczy z usterką. Niektóre transakcje są księgowane dwa razy - Gazeta Pomorska

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza