- Utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych w bankomatach oraz sklepach miały miejsce przez kilka godzin w piątek oraz sobotę - mówi Aneta Styrnik-Chaber, z biura prasowego PKO BP.
Dodaje ona, że w związku z całą sytuacją część placówek banku była w piątek otwarta dłużej. Z kolei w sobotę, oprócz oddziałów standardowo dostępnych w ten dzień, bank podjął decyzje o otwarciu dodatkowo ok. 50 oddziałów, a w sytuacji przedłużających się problemów był także gotowy otworzyć kolejne. Od 9 listopada od godz. 14.00 system funkcjonuje prawidłowo.
Blokady środków, które zostały założone pomimo niezrealizowanych operacji kartowych w czasie trwania awarii, zostały już przez bank anulowane automatycznie. W przypadku, kiedy rachunek został obciążony (tzn. transakcja została zaksięgowana), konieczne jest złożenie przez klienta reklamacji np. poprzez Infolinię banku.
Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, również w zakresie ewentualnych rekompensat. Wciąż trwa ustalanie przyczyn zaistniałej sytuacji.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?