Z naszą redakcję skontaktowała się pani Barbara, mieszkanka Smołdzina z prośbą o interwencję. Jak zapewnia, na początku czerwca wymieniono jej licznik na prąd. Przedpłatowy, stary model zamieniono nowym. Kłopot w tym, że nie była w stanie uzupełnić na nim konta.
- W efekcie pozostaje bez prądu - podkreślała w rozmowie z “Głosem” na początku tygodnia pani Barbara. - Problemem jest wada, która uniemożliwia wbicie numer 5 i 0 na cyferblacie.
Nasza czytelniczka w tej sprawie miała interweniować w Enerdze. O trudnościach powiadomiła słupskie biuro 20 czerwca. O informację w tej sprawie poprosiliśmy Energę Operator. Na interwencję nie trzeba było długo czekać.
- Bardzo przepraszamy naszą klientkę za zaistniałą sytuację - podkreśla Grzegorza Baran, koordynator ds. kontaktów z mediami w Enerdze Operator. - Licznik został już wymieniony. Wznowione zostały również dostawy energii elektrycznej. Udzieliliśmy także niezbędnych informacji naszej klientce, co do dalszych kroków postępowania, związanych z zakupem energii elektrycznej, już u wybranego jej sprzedawcy.
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?