Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bez prądu w Smołdzinie. Czytelniczka interweniuje w Enerdze i w “Głosie”

Aleksander Radomski
Aleksander Radomski
zdjęcie poglądowe
zdjęcie poglądowe Archiwum PolskaPress
Z brakiem prądu po wymianie licznika na nowy musiała się zmierzyć nasza czytelniczka. Szczęśliwie, problem udało się załatwić, a Energa Operator przeprasza za zaistniałą sytuację.

Z naszą redakcję skontaktowała się pani Barbara, mieszkanka Smołdzina z prośbą o interwencję. Jak zapewnia, na początku czerwca wymieniono jej licznik na prąd. Przedpłatowy, stary model zamieniono nowym. Kłopot w tym, że nie była w stanie uzupełnić na nim konta.

- W efekcie pozostaje bez prądu - podkreślała w rozmowie z “Głosem” na początku tygodnia pani Barbara. - Problemem jest wada, która uniemożliwia wbicie numer 5 i 0 na cyferblacie.

Nasza czytelniczka w tej sprawie miała interweniować w Enerdze. O trudnościach powiadomiła słupskie biuro 20 czerwca. O informację w tej sprawie poprosiliśmy Energę Operator. Na interwencję nie trzeba było długo czekać.

- Bardzo przepraszamy naszą klientkę za zaistniałą sytuację - podkreśla Grzegorza Baran, koordynator ds. kontaktów z mediami w Enerdze Operator. - Licznik został już wymieniony. Wznowione zostały również dostawy energii elektrycznej. Udzieliliśmy także niezbędnych informacji naszej klientce, co do dalszych kroków postępowania, związanych z zakupem energii elektrycznej, już u wybranego jej sprzedawcy.

od 7 lat
Wideo

META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza