Global NCAP zdecydowało się na rozbicie pięciu modeli oferowanych w Indiach. W próbie wzięły udział Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio oraz Hyundai Eon. Żaden z nich nie otrzymał nawet jednej gwiazdki za ochronę kierowcy i pasażera!
Dlaczego? Wszystkie z wymienionych miały bardzo okrojone wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa. Poduszką powietrzną dysponowało tylko jeden z testowanych egzemplarzy Renault Kwid. Zdała się na niewiele, przy braku napinaczy pasów bezpieczeństwa, twardych struktur w dolnej części deski rozdzielczej oraz strukturze nadwozia, która z trudem rozproszyła impet uderzenia.
W zbliżony sposób opisano wyniki pozostałych testów. Obronną ręką nie wyszła z nich nawet Mahindra Scorpio - SUV, który sprawiał wrażenie najbardziej solidnego auta w teście.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?