Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biuro Obsługi Klienta Energi w Koszalinie. Czytelnicy narzekają na tłok

Irena Boguszewska [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. Archiwum
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku.
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku.
Zamiast iść do biura Energi, można tam zadzwonić lub napisać e-maila. Taka forma jest szybsza i oszczędzi nerwy. W tradycyjnym biurze niestety są kolejki. Tak mówią Czytelnicy.

- Ile razy idę do Biura Obsługi Klienta Energi przy ul. Dworcowej w Koszalinie, to muszę stać w bardzo długiej kolejce - mówi Czytelnik z Koszalina. - Na przykład niedawno w południe było tam tyle ludzi, że część stała na ulicy. Nowe biuro miało ułatwić nam klientom załatwianie spraw, a tymczasem jakoś sobie nie radzi.

O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy Agnieszkę Markowską z Energi w Koszalinie. Ta twierdzi, że kolejki w BOK zdarzają się, największe z reguły są pomiędzy godziną 12 a 14, w dni, kiedy mieszkańcy otrzymują faktury i wielu chce coś wyjaśnić. Jednakże klienci obsługiwani są na bieżąco.

- Aby poprawić obsługę naszych klientów, uruchomiliśmy aż pięć stanowisk na większej powierzchni w nowym biurze - mówi. - Od 14 marca zmianie uległy również godziny otwarcia biur. Zostały one wydłużone tak, aby każdy z klientów mógł skorzystać z porad naszych konsultantów na miejscu.

I tak pracują one od poniedziałku do piątku w Koszalinie w godzinach 9 - 17, a w Białogardzie, Kołobrzegu, Szczecinku i Drawsku Pomorskim - od godziny 8 do 16.

Agnieszka Markowska zachęca wszystkich klientów, do korzystania z Telefonicznego oraz Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 20. Z telefonów stacjonarnych najlepiej jest dzwonić pod numer 801 363-742, a telefonów komórkowych - pod numer 24 266-24-25.

Elektroniczne Biuro, czyli eBOK (adres www.ebok.energa.pl) umożliwia między innymi skorzystanie z darmowego powiadomienia klientów za pomocą sms oraz e-maila o: wystawieniu faktury za energię elektryczną, zbliżającym się terminie płatności, zaksięgowaniu wpłaty z energię elektryczną.

Czytaj też> Energa otworzyła nowe biuro w Słupsku

 

Za jego pomocą można też sprawdzić swoje salda rachunku, czy termin płatności, dane z faktury oraz dokonane wpłaty, dodać innego klienta (np. w sytuacji kiedy ktoś dokonuje opłat za dwa mieszkania), wyświetlić wykresy oraz statystyki związane ze zużyciem energii, zamówić nowe produkty, promocje, sprawdzić swoje dane teleadresowe (email, telefon stacjonarny, komórkowy) itd.

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza