Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biuro obsługi klienta nie od reklamacji

Redakcja
W salonie Energi można podpisać umowę i złożyć reklamację. Tam jednak nie zostanie ona rozpatrzona. O to należy pytać, dzwoniąc pod numer infolinii
W salonie Energi można podpisać umowę i złożyć reklamację. Tam jednak nie zostanie ona rozpatrzona. O to należy pytać, dzwoniąc pod numer infolinii Krzysztof Piotrkowski
- Chciałam dowiedzieć się, dlaczego dostałam wysoki rachunek za prąd. W Energi odsyłają na infolinię - mówi czytelniczka

Pani Marzena kilka dni temu dostała rachunek z Energi. Jej zdaniem opłata była zbyt wysoka. Kobieta poszła więc do salonu Energi, który mieści się przy ul. Tuwima. Tam chciała zapytać o przyczyny wysokiego rachunku.

- Pracownica Energi powiedziała, że nie może zająć się moją sprawą. Dała mi tylko numer telefonu na infolinię - mówi nasza czytelniczka. - Niczego się od niej nie dowiedziałam. Podobnie jak kilka innych osób, które były przede mną. Jeden pan twierdził, że od miesięcy nie dostał rachunku. Gdy chciał dowiedzieć się, dlaczego tak jest i ile musi zapłacić, również został odesłany na infolinię. To po co są te panie? Po to, żeby informować o numerze telefonu?

Te pytania zadaliśmy przedstawicielom operatora.

- Firma rozwija sieć sprzedaży, której placówki koncentrują się głównie na sprzedaży i aktywowaniu usług, ale można w nich jednak również np. bezpłatnie złożyć reklamację - mówi Jakub Dusza z biura prasowego Energi. - W salonach można podpisać umowę, przepisać licznik na nowego odbiorcę, uzyskać ofertę rabatową dla firm, bezpłatnie nadać korespondencję, aktywować Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, uzyskać informacje o tym, jak zostać klientem Energi, zarejestrować konto w EBOK, aktywować e-Fakturę, złożyć wniosek na obciążenie rachunku w ramach polecenia zapłaty, złożyć reklamację, złożyć potwierdzenie wpłaty po wyłączeniu z przyczyn windykacyjnych, przepisać licznik na podstawie protokołu.

Dodaje, że stacjonarne placówki nie realizują na miejscu spraw związanych z bieżącą obsługą rachunku klienta - nie rozpatrują na miejscu reklamacji, nie przyjmują do weryfikacji aktualnych stanów licznika i nie wystawiają korekt faktur.

- Tego typu zgłoszenia realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta pod numerem 555 555 555. Ponadto 24 godziny na dobę dostępne jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta pod adresem ebok. energa.pl lub 24.energa.pl, gdzie można składać zgłoszenia w tych sprawach. Teraz trwa wdrożenie nowego adresu - mówi Jakub Dusza. - Firma zdecydowała się rozwijać telefoniczną i elektroniczną obsługę, ponieważ taki sposób załatwiania spraw był preferowany przez klientów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza