Mimo, że nowa E-klasa prezentuje się dosyć dynamicznie, projektanci z firmy Brabus postanowili dodać jej cech typowo sportowych, integrując z nadwoziem specjalny pakiet aerodynamiczny. Przedni zderzak to zupełnie nowa konstrukcja, która redukuje siłę nośną przy przedniej osi, a dodatkowo zapewnia autu doskonałą prezencję na drodze. W zmodyfikowanym tylnym zderzaku umieszczono z kolei chromowane końcówki sportowego układu wydechowego konstrukcji Brabusa, a na klapie bagażnika zamontowano dyskretny spoiler.
Brabus oferuje specjalny pakiet obniżający zawieszenie oraz zmodyfikowaną jednostkę sterującą pracą układu AIRMATIC. Nie zapomniano także o układzie hamulcowym; z przodu znajdują się wentylowane i nawiercane tarcze o średnicy 375 mm z 12-tłoczkowymi zaciskami, a z tyłu zamontowano 355-milimetrowe tarcze z zaciskami 6-tłoczkowymi.
Właściciele modeli E500, którzy postanowią oddać swoje auto w ręce specjalistów z niemieckiej firmy mogą liczyć na niemałą niespodziankę. Brabus zamontuje bowiem w silniku specjalny wał korbowy i większe tłoki, co zwiększy pojemność skokową do 6.1-litra. W rezultacie, moc jednostki napędowej wzrasta do 462 KM przy 6 200 obr./min. przy maksymalnym momencie obrotowym 615 Nm rozwijanym przy zaledwie 3 100 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,7 sekundy, a samochód można rozpędzić bez żadnych elektronicznych kagańców nawet do 305 km/h.
We wnętrzu E-klasy od Brabusa może znaleźć się skórzana tapicerka najwyższej jakości oraz profesjonalny system multimedialny z monitorami LCD i odtwarzaczem płyt DVD.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?