MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bytowska firma Drutex oficjalnym partnerem Interu Mediolan. Światowy sukces

DRUTEX podpisał umowy o współpracy z kilkoma klubami włoskiej Serie A w ramach trwającej kampanii marketingowej. To, obok zostania Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan, kolejna inwestycja w marketing sportowy i budowanie świadomości marki na rynkach zagranicznych.

Drutex podpisał umowy o współpracy z kilkoma klubami włoskiej Serie A . To, obok zastania Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan, kolejna inwestycja w marketing sportowy i budowanie świadomości marki na rynkach zagranicznych.

Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan w dwóch nadchodzących sezonach. Ta współpraca pozwoli firmie z Bytowa wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej poprzez dołączenie do jednego z najbardziej elitarnych klubów we Włoszech i Europie. Pozwoli poszerzyć widoczność marki poprzez wykorzystanie rozpoznawalności klubu oraz wyeksponowanie jej wśród szerokiego grona fanów czarno-niebieskich z całego świata. Umowa ta umożliwi także Drutexowi wzmocnienie swojej pozycji we Włoszech - jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych. W Italii Drutex posiada już sieć ponad 900 partnerów handlowych - od północy kraju po Sycylię i Sardynię.

- Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, dołączyła do naszej rodziny partnerów – powiedział m.in. Alessandro Antonello, dyrektor generalny FC Interu Mediolan.

- Tytuł Oficjalnego Partnera Interu, aktualnego mistrza Włoch, klubu z prawie 120-letnią historią, znanego nie tylko w Europie, ale i na całym świecie, pokazuje nie tylko znaczenie dla nas rynku włoskiego, ale także siłę naszej firmy - mówi Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex S.A.

Partnerstwo obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek, a także ekspozycji Druteksu na wyświetlaczach LED podczas meczów Interu na San Siro w Serie A oraz Coppa Italia. W ramach komunikacji marketingowej we Włoszech logo Druteksu będzie wyświetlane nie tylko na stadionie San Siro podczas meczów Interu na własnym boisku, ale także podczas meczów Juventusu, Cagliari i drużyny Serie B - Palermo.

Firma z Bytowa od kilku lat angażuje się w liczne projekty wspierające sport. Oprócz międzynarodowej akcji „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski. firma już po raz piąty z rzędu była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Drutex wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, reprezentowanego przez wielokrotnego mistrza świata Bartosza Zmarzlika

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wiemy ile osób zginęło w powodzi

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza