Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Centra outletowe Fashion House zmieniają właściciela

Maciej Badowski AIP
PRÔM będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie centrami od końca czerwca, po okresie przejściowym.
PRÔM będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie centrami od końca czerwca, po okresie przejściowym. materiały prasowe
Firma Deutsche Asset Management (Deutsche AM), będąca częścią grupy Deutsche Bank, ogłosiła dzisiaj przejęcie trzech centrów outletowych należących obecnie do funduszu zarządzanego przez Peakside Capital. Chodzi o centra Fashion House w Warszawie, Sosnowcu i Gdańsku.

Portfolio Fashion House w Polsce składa się z trzech centrów outletowych o łącznej powierzchni przekraczającej 50 tys. mkw. Wśród ponad 210 najemców oferujących zarówno luksusowe, jak i popularne marki międzynarodowe i krajowe. Do zarządzania outletami Fashion House Deutsche AM zaangażował PRÔM – spółkę joint venture powołaną przez Peakside Capital i ROS Retail Outlet Shopping.

- Dzięki tej transakcji możemy zamknąć uruchomiony w 2007 roku fundusz Polonia Property Fund II Ltd, uzyskując jednocześnie atrakcyjne stopy zwrotu dla naszych inwestorów. Jako że sprzedawany portfel w dalszym ciągu posiada duży potencjał wzrostu, cieszymy się, że za pośrednictwem naszej spółki joint venture, nadal będziemy zaangażowani w ich rozwój - powiedział Stefan Aumann, partner w Peakside Capital.

- Przejęcie portfolio outletów Fashion House uzupełnia nasze inwestycje w tradycyjne centra handlowe, otwierając nam tym samym drogę do kolejnych inwestycji z ekspozycją na mniejsze ryzyko– powiedział Georg Allendorf, dyrektor nieruchomości na Europę w Deutsche Asset Management. – Nabyte przez nas centra outletowe cieszą się w Polsce doskonałą rozpoznawalnością. Wraz z nowym zarządzającym, firmą PRÔM, będziemy wspólnie pracowali nad dalszym wzmacnianiem ich pozycji.

- Dziękujemy firmie Deutsche Asset Management za możliwość współpracy i realizacji wspólnej wizji - dodał Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający PRÔM. – Zamierzamy utrzymać ugruntowaną pozycję outletów poprzez umocnienie naszych relacji z markami oraz partnerami biznesowymi, a także nieustanne uatrakcyjnianie ofert dla klientów- dodaje.

PRÔM będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie centrami od końca czerwca, po okresie przejściowym. Na dzień 31 marca Deutsche Asset Management dysponował aktywami w wysokości 51 mld EUR (54,6 mld USD), Po nabyciu portfela Fashion House wartość polskich aktywów firmy wynosi 1,65 mld EUR.

OBEJRZYJ WIDEO:
Co drugi Polak planuje w tym roku wyjechać na wakacje

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Centra outletowe Fashion House zmieniają właściciela - Strefa Biznesu

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza