Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Centrum Informacji Turystycznej w Słupsku na wypowiedzeniu

Marcin Barnowski [email protected] tel. 59 848 81 00 Fot. Łukasz Capar
Pracownicy CIT w wakacje prawdopodobnie będą pracować na wypowiedzeniach.
Pracownicy CIT w wakacje prawdopodobnie będą pracować na wypowiedzeniach.
Jutro słupscy radni zadecydują o przyszłości Centrum Informacji Turystycznej. Zapowiada się, że pracownicy tej instytucji w wakacje o będą pracować mając w kieszeniach wypowiedzenia.

Centrum mieści się przy ul. Starzyńskiego w Słupsku i zatrudnia czterech pracowników merytorycznych. Nie tylko informują oni o atrakcjach turystycznych miasta, ale sprzedają słupskie pamiątki i wydawnictwa o mieście, propagują też regionalne produkty.

Od niedawna CIT pozbywa się jednak przedmiotów oddanych tam do sprzedaży komisowej. Jak nieoficjalnie się dowiedzieliśmy wynika to z faktu, że instytucja ma zostać wkrótce zlikwidowana. Ma to związek z planami prezydenta Macieja Kobylińskiego, dotyczącymi powołania spółki, która ma się zająć promocją miasta.

Czytaj też: Słupsk. Będzie przetarg na promocję miasta

W porządku dziennym obrad środowej sesji Rady Miejskiej zawarto punkty dotyczące dwóch projektów uchwał: w sprawie utworzenia Agencji Promocji Regionalnej „Ziemia Słupska” jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Centrum Informacji Turystycznej „Ziemia Słupska”.

Co będzie z pracownikami CIT, jeszcze nie wiadomo, Monika Łobza, dyrektor placówki, nie chciała wypowiadać się na ten temat. Powiedziała jedynie, że zadowolona jest z dotychczasowej pracy swoich podwładnych, którzy oznakowali m.in. miejskie szlaki turystyczne, rozmieścili na ulicach wiele tablic z powiększonymi archiwalnymi zdjęciami i dzięki dobremu przygotowaniu merytorycznemu obsługują nie tylko turystów polskojęzycznych, ale także mówiących po niemiecku, angielsku, francusku i rosyjsku.

W związku z likwidacją, dostaną trzymiesięczne wypowiedzenia i przez wakacje będą nadal obsługiwać turystów. Przez ten czas będziemy rozmawiać z nimi o dalszych planach w celu wypracowania nowej formuły pracy. Zasadnicza różnica będzie jednak polegała w filozofii działania, która teraz będzie zadaniowa. Nie będziemy, jak dotychczas, utrzymywać ludzi i szukać dla nich zadań, tylko formułować zadania i szukać ludzi do ich wykonania – mówi Arkadiusz Mięczewski, jeden z szefów nowej spółki od promocji Słupska, która ma przejąć zadania CIT.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza