Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Konsumenci mają do wyboru wiele formatów sklepów...
fot. Archiwum/Polska Press

Ci klienci kupują w dyskontach, a ci hipermarketach, supermarketach i małych sklepach. Co ich różni?

- Konsumenci mają do wyboru wiele formatów sklepów spożywczych. To m.in. sklepy sieciowe w formule „convenience”, czyli blisko miejsca zamieszkania, tradycyjne sklepy osiedlowe, dyskonty, średniej wielkości hipermarkety i supermarkety, a także specjalistyczne sklepy, np. z żywnością ekologiczną. W ostatnich latach obserwowaliśmy wiele zmian na rynku. Niektóre marki były przejmowane przez inne sieci spożywcze, poszukiwano nowych formatów działalności, rozwijano strategię „omnichannel”, czyli spójnego łączenia różnych kanałów komunikacji z klientem. Zmniejsza się też powierzchnia sklepów spożywczych w dużych centrach, a zwiększa w parkach handlowych. Intensywnie rozwijają się sieci „convenience”, czemu sprzyja boom mieszkaniowy. Widać również coraz więcej wdrażanych ekologicznych rozwiązań – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE.

Zobacz również

Policja szuka mężczyzny, który zniszczył drzwi stacji benzynowej

Policja szuka mężczyzny, który zniszczył drzwi stacji benzynowej

Medale siłaczy Tęczy Społem Kielce na mistrzostwach Europy w Luksemburgu

Medale siłaczy Tęczy Społem Kielce na mistrzostwach Europy w Luksemburgu

Polecamy

Koniec PŚ w Szeged. Drugie lokaty Stepuna i dwójki kanadyjkowej

Koniec PŚ w Szeged. Drugie lokaty Stepuna i dwójki kanadyjkowej

Polka cztery kroki od zostania trzecią tenisistką w historii. Ankietowani przekonani?

Polka cztery kroki od zostania trzecią tenisistką w historii. Ankietowani przekonani?

Przerwana passa Messiego i gol Suareza w meczu Interu Miami w Montrealu [WIDEO]

Przerwana passa Messiego i gol Suareza w meczu Interu Miami w Montrealu [WIDEO]