Marka Citroën zajmuje czołową pozycję na liście nagrodzonych już drugi rok z rzędu, gdyż w ubiegłym roku pierwsze miejsce na podium przypadło Jumpy, a nowy Berlingo znalazł się w tegorocznym konkursie na drugim miejscu.
Citroën Nemo uzupełnia szeroką ofertę samochodów dostawczych Citroëna, obok Berlingo First, nowego Berlingo dostępnego w sprzedaży od kwietnia oraz modeli Jumpy i Jumper. Dzięki tej najszerszej w historii marki gamie Citroën zaspokaja większość potrzeb użytkowników lekkich samochodów dostawczych (do 2 ton ładowności i od 2,5 do 17 m3 przestrzeni ładunkowej).
Gama świadczy o znaczeniu, które Citroën przypisuje temu rynkowi: w 2007 roku co piąty samochód sprzedany przez Citroëna w Europie (27 krajów) należał do kategorii lekkich samochodów dostawczych. To żywe zainteresowanie klientów zaowocowało udziałem rynkowym w Europie (27 krajów) na poziomie 9,6%.
Nemo to przede wszystkim ciekawe funkcje: przestrzeń ładunkowa wynosząca 2,5 m sześc., ładowność 610 kg, siedzenie pasażera Extenso o różnych konfiguracjach umożliwiające zwiększenie przestrzeni ładunkowej do 2,8 m3 i przewożenie ładunków do 2,5 m.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?