- Dla małej firmy wydatki na reklamę to często ogromne koszty. Tymczasem dzięki umieszczeniu swojej oferty w serwisie zakupów grupowych można szybko i tanio wypromować swoją firmę i zyskać nowych klientów - tłumaczy Lena Pytkowska z agencji public relation Good One z Warszawy.
Każdego dnia na stronie sweetdeal.pl ukazują się nowe okazje. Rabaty prawie zawsze przekraczają 50 procent, a czasem dochodzą nawet i do 70 procent. Największą popularnością wśród kupujących cieszą się usługi kosmetyczne i gastronomiczne. Spośród tych ostatnich z dużym zainteresowaniem spotkały się oferty City Baru ze Słupska.
- Nasza oferta na sweetdeal.pl pojawiła się już kilkakrotnie. Za każdym razem sprzedawaliśmy co najmniej sto kuponów. Myślę, że to dobry wynik - mówi Dominik Kochanowski z City Baru.
Dlaczego firma zdecydowała się skorzystać z serwisu sweetdeal.pl? - Bo to kolejny sposób na promocję. Koszty są zbliżone jak w reklamie tradycyjnej, ale jest to na pewno nowa forma promocji, która trafia do innej grupy klientów - przyznaje Dominik Kochanowski.
Czytaj też: SweetDeal - to jest oferta, która się opłaca
Czy warto promować swoją firmę na SweetDealu? - Każdy przedsiębiorca sam musi sobie to przekalkulować. Wiadomo, nie wszyscy klienci wracają, bo są tacy, którzy polują tylko na promocję. Mimo to uważam, że szczególnie w branży gastronomicznej jest to na pewno dobra reklama - mówi Kochanowski.
Dodaje, że pod koniec wakacji Citi Bar pojawi się na SweetDealu z nową ofertą.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?