Nowy sklep będzie się znajdował w budynku handlowym przy ul. 11 Listopada, w którym w ubiegłym roku przez parę miesięcy funkcjonował Polomarket. Nowa sieć handlowa Świtalskiego zapowiada, że w jej sklepach będą obowiązywały ceny hurtowe. W jej ofercie znajdzie się około 2,5 tysiąca produktów, na które złożą się artykuły spożywcze, napoje, w tym alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, zabawki, a także produkty paramedyczne.
Właściciel zapowiada, że w jego sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie zamierza wprowadzać do sprzedaży wyrobów pod własną marką.
Założenie właściciela jest takie, że jego nowe dyskonty będą powstawać w całej Polsce, w miejscach o dużym potencjale handlowym, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Tym razem Świtalski w nowej sieci handlowej chce otwierać nawet 100 nowych sklepów rocznie.
Ta ekspansja jest możliwa, bo w sierpniu ubiegłego roku skończył się okres zakazu konkurencji Świtalskiego wobec sieci Biedronka, którą wcześniej stworzył i sprzedał Portugalczykom.
Wcześniej podobnie postąpił w przypadku sieci Eurocash oraz Żabka. Być może tak samo postąpi z siecią Czerwona Torebka, która ma już swoje sklepy w Białymstoku, Bydgoszczy, Bytomiu, Gdańsku, Działdowie, Gorzowie Wielkopolskim, Szczecinie i Nowym Sączu.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?