Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czternaście butelek wody za 100 tys. zł

ag/ dki/
Podczas drugiej edycji charytatywnej aukcji "Ubieramy Vodę" za 100 tys. zł wylicytowano czternaście butelek wody źródlanej. Każda z nich była udekorowana specjalnie zaprojektowaną biżuterią. Inspiracją do stworzenie ekskluzywnych ozdób były polskie gwiazdy.

W pięknych wnętrzarz warszawskiego Pałacu Sobańskich, siedzibie Polskiej Rady Biznesu, odbyła się aukcja pod hasłem "Ubieramy Vodę". Jej celem było wsparcie działalności Fundacji TVN "Nie jesteś sam". Podczas licytacji, którą prowadził znany telewizyjny duet, Kinga Rusin i Bartosz Węglarczyk, na pomoc niepełnosprawnym dzieciom udało się zebrać 100 tys. zł. Czternaście butelek "Vody Naturalnej", ozdobionych wytworną biżuterią, trafiło do rąk głównie przedstawicieli biznesu.

W porównaniu z ubiegłym rokiem organizatorom udało się zgromadzić o 60 tys. zł więcej. Wtedy przedmiotem licytacji były butelki "ubrane" przez czołowych polskich projektantów mody.

"Po udanej pierwszej edycji uznaliśmy, że w tym roku musimy podnieść poprzeczkę. Patrząc na tegoroczne kreacje, jestem przekonany, że nam się to udało. Zaprosiliśmy do współpracy najbardziej prestiżowe marki biżuteryjne i poprosiliśmy je, żeby potraktowały nasze butelki, jako żywe modelki, dla których stworzyli jedyne w swoim rodzaju kreacje" - tłumaczył Michał Niemczycki, właściciel firmy "Voda Naturalna", pomysłodawca wydarzenia.

Licytowaną biżuterię dostarczyły Mokobelle, Swarovski, Jubitom, Lilou, Yes, W.Kruk i Orska. Inspirację projektantom miały przynieść gwiazdy: Kinga Rusin, Agnieszka Cegielska, Joanna Moro, Maria Niklińska, Edyta Herbuś, Magdalena Różczka i Anna Czartoryska. "Muzy" brały później czynny udział w aukcji i zachęcały do jak najwyższego licytowania. Na wydarzeniu nie mogła tylko zjawić się Joanna Moro, gdyż obowiązki zawodowe zatrzymały ją w Moskwie.

Za najwyższą kwotę sprzedano butelki z naszyjnikami polskiej marki Orska. Jedna kosztowała 16 tys. zł, a druga za 11 tys. Aby podczas aukcji padały takie kwoty, patronujące danym butelkom gwiazdy musiały sięgać po niekonwencjonalne metody. Magdalena Różdżka, tego, kto zapłaci najwięcej za biżuterię W.Kruk zapraszała na plan zdjęciowy "Lekarzy". Z kolei Anna Czartoryska-Niemczycka nawoływała gości relaksujących się na tarasie, by wrócili na salę, gdzie odbywała się licytacja.

Z aukcji bardzo zadowolona była Bożena Walter, prezes Fundacji TVN "Nie jesteś sam". "Cieszę się ogromnie, że nowe pokolenie biznesowe myśli nie tylko o tym, żeby zarobić, ale także żeby dać. () Dziękuję panu Michałowi Niemczyckiemu za wspaniały pomysł" - mówiła podczas wydarzenia.

"Muszę przyznać, że gdy pierwszy raz usłyszałam, że będzie się ubierać butelki, pomyślałam, że ten pomysł jest +crazy+" - śmiała się po aukcji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza