Nasza czytelniczka od kilkunastu miesięcy jest abonentką sieci Play. Właśnie mija termin, na jaki zawarta była umowa. Kobieta na początku roku postanowiła wypowiedzieć umowę sieci Play i przejść do konkurencji, która oferowała lepsze, według niej, warunki.
- Gdy sieć Play się o tym dowiedziała, natychmiast zadzwoniła do mnie jej przedstawicielka i zaproponowała nową ofertę. Abonament miesięczny za nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i darmowe SMS-y miał wynosić 24,99 złotego miesięcznie. Do tego mogłam jeszcze za pięć złotych dokupić opcję nielimitowanych połączeń na numery stacjonarne. Umowa miała być podpisana na 18 miesięcy - mówi pani Olga ze Słupska. - Oferta mi się spodobała, dlatego postanowiłam zostać w Play.
Dzień później pani Olga poinformowała konkurencyjnego operatora, że jednak zostaje w Play. Gdy poszła załatwić formalności u swojego operatora, dowiedziała się, że została przygotowana dla niej nowa oferta.
- Nie była już tak korzystna, jak ta pierwsza. Teraz miałam płacić 29,99 złotego tylko za nielimitowana połączenia komórkowe. Nie zgodziłam się na nią i postanowiłam złożyć reklamację. W odpowiedzi dowiedziałam się, że pierwsza oferta jest już nieaktualna, ale Play w ramach przeprosin przez pół roku może mi obniżyć abonament o 10 złotych, a przez pierwszy miesiąc będę miała darmowe SMS-y - mówi nasza czytelniczka. - Taka oferta mi jednak nie odpowiada. Chcę powrotu do pierwotnej oferty albo przechodzę do konkurencji. Skontaktowaliśmy się z operatorem i poprosiliśmy o wyjaśnienie tej sprawy. Okazało się, że pani Olga będzie mogła korzystać z oferty, na którą się zdecydowała.
- Klientka otrzyma ofertę na obiecanych warunkach. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bezpośrednio będziemy kontaktować się z klientką - taką odpowiedź uzyskaliśmy od Ewy Sankowskiej-Sieniek z sieci Play. Kontakt już nastąpił, o czym poinformowała nas pani Olga.
- W ciągu kilku dni nowa oferta zacznie funkcjonować. Jej szczegóły mam dostać na piśmie - mówi słupszczanka. - Play w ramach przeprosin zaproponowało mi ofertę, dzięki której zapłacę za abonament jeszcze mniej niż wynikało z pierwotnej propozycji. A umowa będzie zawarta tylko na rok. Bardzo dziękuję redakcji "Głosu Pomorza" za pomoc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?