Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dlaczego Carrefour chce pozbyć się swojego logo z produktów marki własnej?

Redakcja
Carrefour
Produkty te nadal będą dostępne w ofercie sieci, jednak zmieniony ma zostać ich wizerunek.

Jak informuje portalspozywczy.pl, powołując się na "Le Figaro, Carrefour zaplanował na przyszły rok usunięcie własnego logo z produktów marki własnej Carrefour Discount. Produkty te nadal będą dostępne w ofercie sieci, jednak zmieniony ma zostać ich wizerunek. Carrefour nie chce, aby nazwa sieci kojarzyła się z produktami najtańszej marki własnej, które, jak pokazują badania, często postrzegane są przez konsumentów jako mające gorszą jakość  - niezależnie od tego, jaka ta jakość faktycznie jest.

 Asortyment wszystkich marek własnych dostępnych w Carrefourze  liczy ok. 4 tys. referencji we wszystkich kategoriach produktowych.  Najpopularniejszymi produktami sprzedawanymi pod tą marką są: produkty higieny papierowej i kosmetycznej (papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki kosmetyczne, płatki do demakijażu), napoje energetyzujące i wody smakowe, produkty świeże (jaja, sery, jogurty, mrożonki), makaron domowy, ryż, koncentrat pomidorowy, warzywa konserwowe (kukurydza, groszek), chipsy, słodycze (draże, sezamki, chałwa, biszkopty, wafelki) - czytamy na www.portaspozywczy.pl. 

Ten portal powołuje się również na badanie opinii publicznej, przeprowadzone dla On Board PR Ecco Network przez SW Research, z którego wynika, że marka Carrefour jest drugą najczęściej kupowaną marką własną w Polsce. Wybiera ją 61 proc. konsumentów, podczas gdy większą popularnością cieszy się tylko marka własna Tesco (64 proc.). Badanie zostało przeprowadzone w grudniu i styczniu 2014 r. metodą CAWI na próbie 1009 respondentów.

Źródło: portalspozywczy.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Dlaczego Carrefour chce pozbyć się swojego logo z produktów marki własnej? - Gazeta Pomorska

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza