Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dolina Charlotty z podwójną nagrodą

(wf)
Mariola Rajszczak z Doliny Charlotty odbiera nagrodę z rąk Waldemara Antonowicza z Profitroom
Mariola Rajszczak z Doliny Charlotty odbiera nagrodę z rąk Waldemara Antonowicza z Profitroom Dolina Charlotty
Kompleks wypoczynkowy Dolina Charlotty został wyróżniony w prestiżowym, branżowym konkursie Hotel Brand Awards.

Dolina Charlotty - kompleks Resort & Spa, położony pomiędzy Słupskiem a Ustką - zdobył dwie nagrody w corocznym, prestiżowym konkursie Hotel Brand Awards. Pierwsza z nagród - Hotelowa Marka Roku 2015 - została przyznana w kategorii Holiday Resort. Drugą nagrodą jest wyróżnienie i uzyskanie tytułu Super Star Award w kategorii SPA.

- To dla nas bardzo ważne wydarzenie. Zdobycie nagród w tym prestiżowym konkursie jest dowodem, że nasze starania nad stałym podnoszeniem jakości usług zostało zauważone. To także gwarancja dla naszych gości, że nasz kompleks oferuje wysoki standard - komentuje Mirosław Wawrowski, dyrektor Doliny Charlotty.

Dolina Charlotty Resort & SPA to centrum wypoczynkowo-konferencyjne, położone w stylowym obiekcie nad jeziorem Zamełowskim. Na terenie obiektu znajdują się: restauracja Charlotta, cztery sale konferencyjne, basen z brodzikiem, strefa saun, jacuzzi, Spa Bali Hai oraz Rock Pub z kręgielnią i bilardem.

Jednym ze znaków rozpoznawczych Doliny Charlotty jest organizowany od dziewięciu lat Festiwal Legened Rocka to jeden ze znaków rozpoznawczych tego kompleksu. Koncerty odbywają się w amfiteatrze mogącym pomieścić prawie 10 tys. osób, położonym na terenie należącym do Doliny Charlotty. Ponadto są tam m.in.: fokarium, ZOO, stadnina koni, park linowy, Kraina Bajek.

Organizatorem konkursu Hotel Brand Awards są Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom. W przedsięwzięcie zaangażowani są niezależni eksperci, specjalizujący się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem. Na finalną ocenę decydujący wpływ ma prawie 200 przedstawicieli branży hotelarskiej.

W tym roku do konkursu wytypowano 400 obiektów spośród kilku tysięcy polskich hoteli. Do drugiego etapu przystąpiła połowa z nich , które zostały poddane wieloetapowej analizie. Ocenianych było kilkadziesiąt parametrów, w tym opinie gości.

Do trzeciego etapu przeszło 100 obiektów, które zostały ocenione w głosowaniu przez 200 ekspertów. Gala wręczenia nagród odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza