MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Doświetlają zakręty

(ejcz)
Dynamiczne oświetlenie zakrętów powstaje dzięki wychylaniu na boki całego, prezentowanego na zdjęciu, modułu biksenonowego.
Dynamiczne oświetlenie zakrętów powstaje dzięki wychylaniu na boki całego, prezentowanego na zdjęciu, modułu biksenonowego.
Na rynek wchodzą w tym roku cztery nowe samochody wyposażone w reflektory zakrętowe Helli: range rover, vw golf plus, peugeot 407 coupé i mercedes klasy M.

W ten sposób Hella stara się umocnić swoją pozycję w tej nowej, cieszącej się coraz większym powodzeniem, technice oświetleniowej. Łącznie producent ten wyposaża 14 modeli różnych marek w systemy doświetlania zakrętów. W tej dziedzinie - podobnie jak w przypadku oświetlenia ksenonowego - firma jest liderem rynku, wielokrotnie wyróżnianym i nagradzanym za swoją innowacyjną działalność.
Dynamiczne oświetlenie zakrętów powstaje dzięki wychylaniu na boki całego modułu biksenonowego w zależności od promienia pokonywanego zakrętu. Dzięki tej nowej technice reflektorowej powierzchnia oświetlana na zakrętach przez lampy mijania zwiększa się nawet do dwóch razy. Kierowca może dzięki temu już wjeżdżając w zakręt prawidłowo i odpowiednio wcześnie rozpoznać jego przebieg i dostosować doń swe zachowania.
Dynamiczne oświetlenie zakrętowe funkcjonuje zarówno w trybie świateł mijania, jak i drogowych, i reaguje w zależności od prędkości jazdy. Automatyczny system poziomowania reflektorów, czyli zasięgu ich świecenia, dba zaś o to, by reflektory były zawsze prawidłowo ustawione, a więc nie oślepiały jadących z przeciwka.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza