Uczniowie klasy II d, których większość poszła do szkoły w wieku 6 lat, może to robić dzięki ich wychowawczyni, Dorocie Dankowskiej.
- Wcześniej już prowadziłam z uczniami tego typu zajęcia, ale od dwóch lat prowadzę je oficjalnie jako formę innowacji programowej - wyjaśnia pani Dankowska.
Nie ukrywa, że jest zachwycona swoimi uczniami, którzy już w pierwszej klasie nauczyli się tworzyć film animowany. Aby sfilmować dzieje Calineczki z plasteliny, zrobili jej kilkaset zdjęć.
Dzięki internetowej platformie e-twining klasa wymienia wiedzę z innymi klasami w kraju i Europie. - W styczniu za realizację projektu „24 zadania na czas oczekiwania“, czyli na czas adwentu otrzymaliśmy odznakę jakości - chwali się pani Dankowska.
Dzieci lubią komputerowe zajęcia. Już nabrały wprawy m.in. w tworzeniu interaktywnych gier. Tworzyły też abstrakcyjne obrazy w komputerze albo muzyczne kartki świąteczne.
Na koncie mają też film o wodzie. Teraz pracują nad własnymi grami dla dzieci, podczas których trzeba przejść przez labirynt, złapać rybki albo zebrać pieniądze z dna morza.
Efekty ich działań są dostępne na klasowym blogu: dklasa.blogspot.com.
Zobacz także:
- Świńska grypa w Bytowie. Nie żyje pacjent szpitala
- Pijany kierowca potrącił kobietę z dzieckiem w Słupsku
- Cezary Kaczmarkiewicz nowym ordynatorem chirurgii w słupskim szpitalu
- Słupski SOR wkrótce bez dzieci
- Pijani uderzyli w latarnię. Kto prowadził auto?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?