Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Drutex z Bytowa partnerem transmisji meczów z Mistrzostw Świata w Piłce nożnej w Katarze

oprac. WF
Drutex S.A.
Bytowski Drutex, jeden z liderów rynku stolarki okienno-drzwiowej w Europie, jest partnerem transmisji meczów z Mistrzostw Świata w piłce nożnej. To nie pierwsze zaangażowanie firmy w piłkę nożną.

- Drutex zawsze był blisko sportu i piłki nożnej, a nie ma większego święta dla kibica niż mundial. Przed telewizorami są miliony widzów śledzących występy najlepszych drużyn świata. To dla nas doskonała okazja do promocji firmy - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie Drutex.

Spoty promocyjne Drutexu pojawiają się przed meczami i po ich zakończeniu, a także przed i po zakończeniu rozmów w studiu meczowym. Będą emitowane do 18 grudnia, czyli do finału włącznie na antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K.

Zaangażowanie bytowskiej firmy w spoty promocyjne przed i po transmisji meczów na Mundialu w Katarze, to element jej strategii bieznesowej. Drutex jest marką o zasięgu globalnym, dynamicznie rozwijająca sprzedaż nie tylko w Europie, ale także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie czy Meksyku. Okna i drzwi produkowane w Bytowie trafiają do krajów Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Południowej, Australii czy Nowej Zelandii. Eksport to obecnie ponad 80 procent produkcji.

- Klienci na całym świecie cenią nasze okna czy drzwi ze względu na ich doskonałą jakość i zaawansowanie technologiczne. Mamy duże aspiracje. Jesteśmy wśród najlepszych w branży, ale chcemy być najlepsi i do tego stale dążymy. Inwestujemy setki milionów w rozwój firmy, jej rozbudowę, stałe unowocześnianie, doskonalenie naszych produktów i wprowadzenie nowych - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska.

Najbardziej rozpoznawalna z dotychczasowych kampanii marketingowych w 37-letniej historii firmy była związana właśnie z piłką nożną. W 2014 roku Drutex rozpoczął współpracę z trzema znakomitymi piłkarzami: Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim. Współpraca trwała ponad dwa lata. Działania w kampanii „Wybór Mistrzów” były ukierunkowane na bardzo ważne dla firmy Drutex rynki: włoski i niemiecki. Prowadzone były też oczywiście na rynku polskim.

- Wyniki były rewelacyjne, a sam pomysł okazał się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Wzrosła nie tylko sprzedaż, ale też, na czym bardzo nam zależało, rozpoznawalność marki i to nie tylko w Europie, ale też na całym świecie. Do dziś widzimy efekty tamtej kampanii, pozostały nam też cenne kontakty. Ta współpraca pokazała nam również siłę i znaczenie piłki nożnej we współczesnym świecie, a jej gwiazd w szczególności - przekonuje Gabriela Gusztyn-Popławska.

Drutex od lat wspiera również inne dyscypliny sportowe, m.in. żużel czy kolarstwo. W ostatnich latach ściśle współpracuje z Lang Teamem, głównie przy organizacji Tour de Pologne - jednego z najważniejszych etapowych wyścigów kolarskich świata, należącego do cyklu UCI World Tour.

Drutex, firma oparta w 100 procentach na polskim kapitale, jest marką o zasięgu globalnym, której produkty trafiają do ponad 40 krajów świata na wszystkich kontynentach. Każde okno, drzwi czy fasada powstają od podstaw, zawsze na indywidualne zamówienie. Czas ich realizacji należy do jednych z najkrótszych na europejskim rynku. Od początku firmą kieruje jej właściciel i założyciel, Leszek Gierszewski, który został uhonorowany przez Premiera RP Medalem 100-lecia Odzyskania Niepodległości.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza