Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dyżur konsumencki w redakcji "Głosu Pomorza"

Zbigniew Marecki
Dyżur konsumencki w redakcji "Głosu Pomorza" .
Dyżur konsumencki w redakcji "Głosu Pomorza" .
Z okazji Światowego Dnia Konsumenta w środę, 12 marca , w godz. 10-11 w słupskiej redakcji "Głosu Pomorza" dyżurował będzie Jerzy Drużyński, mediator i sekretarz Ośrodka Zamiejscowego w Słupsku Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego w Gdańsku.

Tematem dyżuru będzie szeroko rozumiana problematyka konsumencka, w tym zasady składania reklamacji i mediacji między klientem a handlowcem.

Pytania do naszego eksperta można przysyłać drogą mailową na adres:

[email protected]

Natomiast w czasie trwania dyżuru prosimy o telefony pod numer 59 8488124.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza