Czytelnicy zgłaszali swoje pytania telefonicznie i przez internet. Dotyczyły rozmaitych problemów. Zarówno tych, za które wiceprezydent odpowiada w ratuszu, jak ogólnych.
Zobacz także: Dyżur redakcyjny prezydenta w "Głosie" (wideo)
Jednych interesowało, czy władze miejskie mogą ulżyć mieszkańcom i stworzyć plan podłączenia domów w śródmieściu do miejskiej sieci ciepłowniczej. Inni proponowali tworzenie telefonu, przy pomocy którego można by anonimowo zgłaszać nurtujące mieszkańców problemy.
Wiceprezydent starał się odpowiadać na bieżąco na większość pytań.
Już w piątkowym wydaniu "Głosu Pomorza" przedstawimy szeroką relację z dyżuru.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?