Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dzień Darmowej Dostawy już za dwa dni

Wojciech Frelichowski [email protected] tel. 59 848 81 00 Fot. Archiwum
Jeśli ktoś 1 grudnia zamówi jakiś produkt w jednym z kilkuset e-sklepów, to nie zapłaci za przesyłkę towaru.
Jeśli ktoś 1 grudnia zamówi jakiś produkt w jednym z kilkuset e-sklepów, to nie zapłaci za przesyłkę towaru.
1 grudnia odbędzie się Dzień Darmowej Dostawy. Każdy, kto tego dnia zamówi produkt w jednym z kilkuset sklepów internetowych, otrzyma go bez opłat za dostawę.

Dzień Darmowej Dostawy (DDD) pierwsza wspólna akcja polskich sklepów internetowych oraz firm związanych z rynkiem handlu w sieci. Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień

Czytaj także: Jak bezpiecznie płacić kartą przez internet?

Pomysł jest nawiązaniem do organizowanego od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych Free Shopping Day. Na polski grunt chce go przeszczepić Krzysztof Bartnik, redaktor naczelny branżowego serwisu ekomercyjnie.pl

- W naszym kraju e-handel to jedynie 2-3 procent całego rynku sprzedaży detalicznej. Darmowa dostawa zamówień może przekonać nowe osoby do zrobienia zakupów w internecie. Dzięki temu lepiej spożytkują czas, który do tej pory przeznaczali na stanie w kolejkach w tradycyjnych sklepach - mówi Krzysztof Bartnik.

Co z akcji DDD wynika dla przeciętnego klienta robiącego zakupy w internecie? Jeśli ktoś tego dnia, czyli 1 grudnia zamówi jakiś produkt w jednym z kilkuset e-sklepów, to nie zapłaci za przesyłkę z towarem nie ani złotówki.

Jak zaznacza polski pomysłodawca DDD akcja nie ma na celu promocji jednego sklepu czy partnera, czy w ogóle jakichkolwiek marek. Chodzi o promocję zakupów w internecie jako alternatywy do odwiedzania tradycyjnych placówek.

Czytaj także: Handel w internecie i podatki - poradnik

Aktualnie do akcji przystąpiło 546 sklepów internetowych różnych branż. Dla porównania: na Zachodzie ostatnia impreza przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych i wygenerowała dla nich ponad 35 tys. zamówień w ciągu jednego dnia.

Szczegóły akcji oraz lista sklepów, które przystąpiły do Dnia Darmowej Dostawy są dostępne na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza