Energa Czarni. Weź udział w konkursie na nazwę napoju energetyzującego

Rafał Szymański
Dzisiaj Energa Czarni zawarła umowę ze spółką Fuhrmann Sp. z o.o., producentem napojów energetyzujących. Strony wspólnie ogłosiły konkurs na nazwę napoju oraz projekt opakowania jego butelki.

Warunki konkursu:

Nazwa napoju powinna być tematycznie związana ze słupskim klubem.

Nazwa może mieć brzmienie polskie lub obcojęzyczne.

Nazwa musi być jednowyrazowa.

Projekt graficzny etykiety (o wymiarze: 265 mm szerokości i 95 mm wysokości) umieszczony będzie na czarnej 1-litrowej butelce.

Powinien on kolorystycznie oraz symbolicznie wiązać się ze słupskim klubem.

Uczestnicy konkursu mogą przesyłać tylko propozycje nazwy napoju, ale jeśli umieszczą ją w projekcie graficznym etykiety i projekt ten uzyska akceptację, otrzymają nagrodę dodatkową.

Propozycje nazwy napoju energetyzującego oraz projekty graficzne etykiety należy przesyłać drogą e-mailową na adres: m.rokoszewska@energa-czarni.pl, zaznaczając w tytule: "konkurs", do 30 kwietnia. Przyjmowane będą tylko te e-maile, które zawierać będą pełne dane uczestnika (imię i nazwisko).

Klub zastrzega sobie prawo do odrzucenia wszystkich przysłanych propozycji, jeśli nie uzyskają one akceptacji komisji konkursowej.

Nagrodą dla zwycięzcy konkursu na nazwę napoju są: 500 zł od koncernu Fuhrmann Sp. z.o.o. oraz 24 butelki wyprodukowanego specjalnie dla słupskiego klubu napoju energetyzującego.

Słupski klub przekaże replikę koszulki wraz z autografami zawodników oraz piłkę i 24 butelki napoju osobie, której projekt graficzny etykiety uzyska uznanie w oczach komisji konkursowej.

Zwycięzca przekazuje prawa autorskie do nazwy oraz projektu graficznego etykiety organizatorom konkursu.

Wideo

Komentarze 19

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
martyna5123

NO OCZYWIŚCIE!!!! haha

m
marcio15

Pewnie Ty ?

m
martyna5123

mam pytanie- ktoś brał na serio w tym udział i wysłał nazwę w projekcie graficznym?

K
KiBiC

A Może PantherPower !!

n
napój

a moze PANTERA (różowa). w sumie konkurencja dla TIGER-a. albo poprostu GO-KORN.
no 500zł juz (chyba) mam na urlop, i 24 butle Pantery lub G-OKORN-a

e
esbaniol

a moze CZARNA POLEWKA:)??

m
mirmiłowaty

EnergoPolewka

Z
Zbulwersowany

Trzeba szanować sponsorów: ENERGA lub KOBYŁA. Bulwersujące?

G
Gość

Napoj powinien nazywac sie Czarny Wsad i po nim powinno sie lepiej wsadzac.Mowimy tu oczywiscie o wsadzaniu w ostatniej sekundzie meczu.........

L
Levvy

MAGICZNY CZARNUCH, jak wypijesz, to całe zobaczysz Pomorze Środkowe w ułamku sekundy
W Gdańsku jest napój Lechia, ale cieszy się słabą popularnością wśród kibiców, bo oni bezalkoholowych trunków nie uznają... ;P

G
Gość

a mój: E N E R G O L albo E N E R K O S Z

K
Kibic

Moja propozycja to ,, NALEWKA PREZESA,,

m
marcio15

To dużo czy mało ?

b
biały

500 zł?

to chyba faktycznie jakiś wielki fan czarnych by to musiał zaprojektować...

a
abccba

Jak widać zazdrośni idioci mieszkają również w słupsku hehehe też bym był zasdrosny jak by Mój klub stał w miejscu i ciułał na bierzące rozgrywki patrząc jak inni potrafia robić kase i grać o jak najwyrzsze cele a nie tylko awansy do pseudo lig. ŻAL Was prostaki ale taki jest sport słaby zostaje w tyle. Gratuluje pomysłu i nie ważny jaki osiołek byle $ dawał...

Dodaj ogłoszenie