Choć Energa-Operator dysponuje 600 liniami telefonicznymi w dwóch centrach zgłoszeniowych, to czas oczekiwania na przyjęcie zgłoszenia jest wydłużony z powodu bardzo dużej liczby osób zgłaszających awarie.
Klienci, którzy mają taką możliwość i chcieliby zgłosić brak zasilania w swojej posesji proszeni są, aby przesłać informację na adres oddziału, obsługującego teren zamieszkania. Energa - Operator prosi, by najpierw upewnić się, czy obszar, pod którym brakuje energii elektrycznej, został wskazany na stronie internetowej http://www.energa-operator.pl/wylaczenia/wylaczenia_biezace.xml
Jeśli obszar, na którym mieszkają zainteresowani odbiorcy, nie wymieniono na wskazanej wyżej zakładce , można to zgłosić drogą mailową. Zgłoszenie zawierające dokładny adres zgłaszającego należy wysłać na odpowiedni email :
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Energa -Operator uprzedza, że zawiadomienia bez adresu mailowego zgłaszającego braku dostawy nie będą rejestrowane.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?