Nowe biuro obsługi ulokowane jest w pobliżu centrum miasta, w sąsiedztwie dworca PKP i PKS, położone jest także blisko przystanków autobusów miejskich.
Dodatkowo w pobliżu placówki znajduje się bezpłatny parking. Nowe biuro ulokowane zostało na parterze budynku.
Klienci będą mieli także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu umieszczonego na sali, umożliwiającego szybkie połączenie z telefonicznymi konsultantami w tzw. Call Center.
Do ich dyspozycji umieszczono w biurze również kiosk multimedialny, pozwalający na kontakt z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta.
Godziny pracy biura pozostają bez zmian: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7-14.30, wtorek - w godzinach 7 -17. Jak dotąd płatności za energię elektryczną można dokonywać w sieci VIA Moje Rachunki.
Lista punktów dostępna jest na stronie www.billbird.pl. W pobliżu nowego biura znajduje się ich aż osiem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?