Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energa otworzyła w Lęborku nowy salon

(WF)
Energa
W Lęborku powstał nowy salon Energi. W placówce można m.in. złożyć pisemne zapytanie lub reklamację.

Nowy salon Energi w Lęborku mieście się przy ul. M. Curie Skłodowskiej 17/2. Jest to jeden z 18 na Pomorzu i 65 w Polsce punktów, gdzie klienci mogą podpisać umowę, aktywować nową usługę czy złożyć pisemne zapytanie. Salon jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Jak informuje Grupa Energa, we wszystkich placówkach należących do sieci sprzedaży tej firmy na Pomorzu można:

  • podpisać umowę;
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika);
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm;
  • złożyć pisemną reklamację, zapytanie;
  • aktywować usługi jak np. rozliczenia pre-paid, rozliczenia rzeczywiste, a także przystąpić do oferty dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny.

Ponadto uzyskać mogą informacje:

  • jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty;
  • cenach i grupach taryfowych;
  • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności;
  • trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Do dyspozycji pozostaje też serwis Energa24 dostępne 24/7 pod adresem www.24energa.pl.

ZOBACZ TAKŻE: Konferencja Energa

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza