Nowy salon Energi w Lęborku mieście się przy ul. M. Curie Skłodowskiej 17/2. Jest to jeden z 18 na Pomorzu i 65 w Polsce punktów, gdzie klienci mogą podpisać umowę, aktywować nową usługę czy złożyć pisemne zapytanie. Salon jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
Jak informuje Grupa Energa, we wszystkich placówkach należących do sieci sprzedaży tej firmy na Pomorzu można:
- podpisać umowę;
- przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika);
- uzyskać ofertę rabatową dla firm;
- złożyć pisemną reklamację, zapytanie;
- aktywować usługi jak np. rozliczenia pre-paid, rozliczenia rzeczywiste, a także przystąpić do oferty dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny.
Ponadto uzyskać mogą informacje:
- jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty;
- cenach i grupach taryfowych;
- produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności;
- trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.
Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Do dyspozycji pozostaje też serwis Energa24 dostępne 24/7 pod adresem www.24energa.pl.
ZOBACZ TAKŻE: Konferencja Energa
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?