Relokowany salon jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17. Zmiana miejsca punktu ma na celu zwiększenie komfortu naszych klientów i ułatwienie im dostępności do nowych produktów i usług.
We wszystkich placówkach należących do sieci sprzedaży Energa można: podpisać umowę, przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika), uzyskać ofertę rabatową dla firm, złożyć pisemną reklamację, zapytanie, aktywować popularne wśród klientów usługi, jak np. rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do oferty dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny.
- Ponadto pracownicy udzielą informacji o: tym, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty, cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności, trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń - informuje Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Energi.
W każdym z punktów Energi dostępne są wszystkie produkty, w tym m.in. ciesząca się dużą popularnością oferta "Office z energią", która zawiera roczną subskrypcję pakietu Office 365 od Microsoft za 1,23 zł czy ofertę „Fachowcy z energią”, zabezpieczającą na wypadek nieprzewidzianych awarii, np. sprzętów domowych.
Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Do dyspozycji pozostaje też serwis Energa24 dostępne 24/7 pod adresem www.24energa.pl
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?