Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energa wprowadza nowe aplikacje

Artur Kostecki [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. sxc.hu
Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.

Docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z "lekkiej" wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe.

Aplikacje można wyszukać w marketach internetowych lub pobrać za pomocą QR Kodów. Z "lekkiej" wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.

Aplikacja meBOK umożliwia dostęp, przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, do wielu funkcji, m.in.: podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych z faktury oraz wpłat;

podglądu informacji o posiadanych umowach;

prezentacji wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej;

samodzielnego rozliczania zużytej energii elektrycznej w oparciu o podany przez klienta stan licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste;

zakupu energii elektrycznej do licznika przedpłatowego w systemie pre-paid;

wyszukiwarki najbliższego Biura Obsługi Klienta, jego adresu i godzin otwarcia;

 

Dostęp do konta eBOK za pomocą urządzenia mobilnego jest prosty i intuicyjny. Wystarczy pobrać wygodną w obsłudze darmową aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.

To kolejna wprowadzona przez Energę możliwość kontaktu czy zakupu prądu. Wcześniej firma uruchomiła wiele innych, nie wymagających bezpośredniego odwiedzania Biura Obsługi Klienta, kanałów kontaktu z klientem (elektroniczne BOK, telefoniczne BOK czynne aż 12 godzin od godz. 8 do 20), a także szereg nowych form płatności (Internet, sieć Via Moje Rachunki, doładowania dla posiadaczy liczników pre paidowych przez Internet).

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza