W salonach obsługi klienta Energi pojawiły się nowe kolejkomaty. Dzięki nim kobiety w ciąży, niepełnosprawni, rodzice z dziećmi oraz seniorzy w wieku powyżej 75 lat będą obsługiwani w szybszym tempie.
Wybierając na panelu kolejkomatu przycisk "pierwszeństwo obsługi", osoby z uprzywilejowanej grupy otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Jednak w pierwszej kolejności obsługiwani są klienci, którzy dokonali internetowej rezerwacji wizyty, następnie kolejno na zmianę osoby z kolejki pierwszeństwa i z kolejki standardowej.
- Poza wprowadzeniem udogodnienia dedykowanego uprzywilejowanej grupie klientów, w zeszłym roku wdrożyliśmy także dostępny dla każdego klienta system internetowej rezerwacji wizyty w salonach. Dzięki tym rozwiązaniom skróciliśmy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem - mówi Mariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA.
Na razie kolejkomaty z funkcją rezerwacji wizyty oraz pierwszeństwa obsługi funkcjonują we flagowych salonach Energi Obrót, w tym także w salonie Energi w Słupsku przy ul. Tuwima.
W zeszłym roku Energa wprowadziła internetową rezerwację wizyt w swoich salonach. Jak nformuje spółka, aktualnie każdego miesiąca internetowo umawianych jest ponad tysiąc wizyt w salonach Energi Obrót.
ZOBACZ TAKŻE: Redakcyjny dyżur w "Głosie Pomorza z przedstawicielami Energi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?