Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energa wraca do Kołobrzegu, ale w ograniczonym zakresie

Redakcja
Po trwającej od dwóch lat batalii, kołobrzeżanie będą znów mogli na miejscu załatwiać większość spraw związanych z poborem energii. Od wtorku rusza partnerski punkt Energa.

Michał Kujaczyński, rzecznik prezydenta Kołobrzegu przekazał w czwartek następującą wiadomość: - W Urzędzie Miasta gościliśmy pana Radosława Radziejewskiego, który od najbliższego wtorku otwiera partnerski punkt Energa.

To szczęśliwy finał batalii, którą kołobrzeżanie toczyli od ponad dwóch lat, gdy Energa zlikwidowała kołobrzeskie Biuro Obsługi Klienta przy ul. Rolnej. Wtedy usłyszeliśmy, że dzieje się tak, z powodu "zmiany modelu obsługi klientów". Spółka skazała ich na dojazdy do Koszalina. To tam należało odtąd załatwiać formalności związane z usługami, które sprzedaje Energa.

Teoretycznie część z nich można było załatwić przez Internet albo nawet telefonicznie. Praktyka pokazała jednak, że zbyt często te "ułatwienia" okazywały się teorią. Nie pomagały nagłaśniane przez media skargi klientów, ani włącznie się do zabiegów o wskrzeszenie BOK, kołobrzeskich samorządowców. Najwyraźniej miast, z których dochodziły protesty wobec takiego potraktowania klientów było więcej, bo Energa ruszyła z projektem punktów partnerskch.

Punkty partnerskie działają już w wielu miastach Polski. Kolejnych przybywa. To biznes zakładany na zasadzie franczyzy.

W Kołobrzegu "twarzą" Energi będzie teraz Radosław Radziejewski: - Punkt będzie działał przy ul. ulicy Zaplecznej 7c/15. Będzie czynny od godz. 9 do 17. Czekam jeszcze wprawdzie na materiały reklamowe, które sprawią, że lokal będzie lepiej oznakowany, ale i tak otwieram we wtorek – powiedział pan Radosław.

Niestety w kołobrzeskim punkcie nie załatwimy wszystkiego. Bieżące sprawy związane z rachunkami, rozliczenia faktur i reklamacje, także zgłoszenie awarii, oplombowań liczników i wszelkie sprawy windykacyjne trzeba będzie załatwiać za pośrednictwem infolinii (numer 555 555 555 – dla domu i firmy, oraz 555 555 599 dla klientów indywidualnych z zaległymi płatnościami). Możemy też kontaktowac się z operatorem przez internet, za pośrednictwem strony www.ebok.energa.pl

Na miejscu będzie można za to podpisać umowę, założyć licznik, przepisać licznik, a jak mówi Radosław Radziejewski z takimi sprawami kolobrzescy klienci docierali do tutejszego BOK najczęsciej.

Na mijescu będzie mo żna treż uzyskać wyczerpujące informacje na temat cen i grup taryfowych, produktów i sposobach ich rozliczenia, trybie składania reklamacji rozliczeń.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza