Oznacza to, że przez najbliższy weekend: nie będzie można rozliczać się za zużyty prąd w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste (podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii).
Ponadto nie będzie możliwe założenie nowego konta oraz generowanie obrazu nowej faktury i aktualizowanie salda w Elektronicznym Biurze obsługi Klienta (eBOK).
Przerwa techniczna rozpocznie się 18 stycznia (piątek) o godz. 18.00 i potrwa do 21 stycznia (poniedziałek) do godz. 8.00. Przerwa związana jest z operacją przenoszenia środowiska bilingowego z lokalizacji Gdańsk na większy i bardziej wydajny serwer w lokalizacji Płock. Dzięki temu system ma działać sprawniej.
Za utrudnienia Energa przeprasza i zachęca do załatwienia wszelkich spraw do 18 stycznia lub po 21 stycznia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?