Poznanie szczegółowej oferty i możliwość zadania pytań doradcy to duże ułatwienie. Bywa też jednak polem do nadużyć. Dlatego Energa angażuje się w działania edukacyjne i ostrzega przed działaniami nieuczciwych sprzedawców.
Nierzetelni przedsiębiorcy stosują wiele metod nakłonienia do podpisania nowej umowy. Udają przedstawicieli elektrowni, informują, że w związku ze zmianą systemu obsługi klienta czy liczników należy podpisać nową umowę. Często proponują "niższą" cenę i "korzystniejszą" ofertę, które w rzeczywistości zawierają ukryte, nierzadko bardzo wysokie opłaty.
- Każdy przedstawiciel Energi, który odwiedzi klienta w domu, musi posiadać imienny identyfikator. Jego tożsamość i rzetelność zawsze można sprawdzić. Wystarczy zadzwonić do nas, a konsultant infolinii potwierdzi, czy odwiedzającym jest nasz pracownik, czy może nierzetelny sprzedawca próbuje dopuścić się oszustwa. Wiarygodność i uczciwość są dla nas najważniejsze. W Enerdze nie ma miejsca dla nieuczciwych praktyk - podkreśla Dariusz Chrzanowski, p.o. prezesa zarządu Energi Obrót.
Tak powinien wyglądać identyfikator przedstawiciela Energi
Należy pamiętać, że nawet jeśli podpisze się niekorzystną umowę z nieuczciwym handlowcem, podszywającym się pod przedstawiciela Energi, w ciągu 14 dni można ją wypowiedzieć bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
Nie wychodząc z domu, umowę z Energą można zawrzeć również przez internet. Takim narzędziem jest serwis elektroniczny Energa24.
Spółka podkreśla, że jako pierwsza w branży powołała rzecznika klienta. Natomiast od marca pracuje także zespół ekspertów zarządzających relacjami z klientami.
Zobacz także: Nie będzie podwyżki cen za wywóz śmieci w Słupsku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?