Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energa zlikwidowała Biuro Obsługi Klienta w Bytowie

Andrzej Gurba
Kilka miesięcy temu punkt obsługi klienta Energa zamknęła również w Miastku.
Kilka miesięcy temu punkt obsługi klienta Energa zamknęła również w Miastku. Andrzej Gurba
Z końcem ubiegłego roku przestało istnieć w Bytowie Biuro Obsługi Klienta spółki Energa. Spółka tłumaczy to coraz mniejszym zainteresowaniem klientów. Mieszkańcom to się nie podoba.

Ważne Telefony

Ważne Telefony

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta (tBOK) - tel. 801 555 500 lub 24 266 24 27 (dla telefonów komórkowych)
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) - www.energa.ebok.pl
Aktualna liczba punktów sieci VIA - www.billbird.pl

- Punkt zamknięto z powodu oszczędności. Spółka twierdzi, że teraz wszystkie sprawy będzie można załatwiać przez telefon albo przez internet. To do końca tak nie jest. Dzwoniąc tam, trzeba długo czekać, aby zgłosił się konsultant. Poza tym, co ze starszymi ludźmi? Większość nie ma internetu. Na miejscu można było wszystko szybko załatwić, zareklamować - mówi pan Marian, mieszkaniec Bytowa.

Dodaje, że jako mało sympatyczny żart traktuje ogłoszenie spółki, że jak ktoś z mieszkańców teraz chce osobiście porozmawiać z konsultantem, to może to zrobić w Słupsku albo w Lęborku.

- To przecież 60 kilometrów od Bytowa. Taki wyjazd pochłania czas i pieniądze. Tak oto bogata firma przerzuca sobie koszty na klienta - denerwuje się czytelnik.

Przypomnijmy, że we wrześniu ubiegłego roku podobny punkt zlikwidowano w Miastku. Z kolei od listopada nie ma już punktu w Człuchowie.

Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa w Gdańsku, twierdzi, że spadła liczba klientów odwiedzających biura i punkty obsługi klienta.

- Dzisiaj praktycznie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu - oznajmia Beata Ostrowska. Rzecznik Energi dodaje, że coraz większa liczba osób załatwia sprawy związane ze sprzedażą i dostawą prądu za pośrednictwem telefonu i internetu. Dlatego utrzymywanie biur obsługi klienta stało się dla spółki nieopłacalne.

Energa zapewnia, że przez kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta można załatwić m.in. umowę kompleksową lub aneks do umowy. Stosowne dokumenty są przesyłane i odbierane za pomocą przesyłki kurierskiej (na koszt spółki Energa). Ten sam kurier odbiera również podpisane dokumenty.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest czynne przez 12 godzin na dobę (od godz. 8 do 20). Jego pracownicy mają dostęp do indywidualnego konta klienta. Całą dobę dostępne jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Za jego pośrednictwem można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z dostarczaniem energii elektrycznej.

Faktury za prąd można uregulować przez internet lub w punktach z terminalami VIA, które znajdują się m.in. w wielu sklepach spożywczych, kolekturach Lotto, a także na stacjach benzynowych. Dodatkowo w Bytowie przy ulicy Mickiewicza 9, gdzie znajduje się siedziba Energi, zainstalowano darmowy telefon, z którego można połączyć się z telefonicznymi konsultantami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza