- Zakupy grupowe to świetny sposób na reklamę i zdobycie nowych klientów - mówi Paweł Serwa. - Już dawno zastanawiałem się nad tym, by zapłacić za reklamę nie sięgając do portfela, tylko właśnie produktem.
Dzięki SweetDealowi stało się to możliwe. Ponad 300 osób kupiło naszą ofertę. Mamy nadzieję, że niektórzy z nich do nas wrócą i za następny posiłek zapłacą pełną cenę. Jest jeszcze jeden plus. Mamy sporo telefonów od klientów, którzy dopiero dzięki reklamie na stronie SweetDeal dowiedziało się, że prócz kebaba mamy w ofercie też pizze. O taki cel właśnie nam chodziło.
W lokalu Erkan przy ulicy Zwycięstwa w karcie znaleźć można ponad 30 rodzajów pizzy. Na liście przebojów jest pizza firmowa z kebabem drobiowym lub cielęciną. W sweetdealowej ofercie dwie takie średnie pizze można było kupić za 19 złotych, oszczędzając tym samym 56 procent. Ta oferta była absolutnym hitem - ponad 300 osób zdecydowało dać szanse pizzy z kebabem. Prawie połowa voucherów została już zrealizowana.
Niedługo w karcie Erkana pojawią się też makarony. Jak zapowiedział właściciel promować je będzie również ze SweetDealem, bo przekonał się, że ta forma reklamy jest niezwykle skuteczna.
Ambicją Pawła Serwy jest zmiana lokali z miejsc gdzie szybko wpadamy coś zjeść w małe restauracyjki, gdzie za sensowne pieniądze będzie można zjeść coś więcej niż tylko kebab, posiedzieć ze znajomymi, wypić dobrą aromatyczną kawę z ekspresu. Liczy, że dzięki SweetDealowi będzie to możliwe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?