Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Erotyczne hity w sypialni Polaków! Na czym zarabia seksbiznes w sieci

aip
archiwum
Lalka miłości (szatynka). Maszyna miłości. Łóżko do masturbacji. Gigantyczny wibrator. Stringi z lateksu. Do tego wibratory oraz kajdanki, uprzęże i pejcze.

Czerwone róże i wino? To już chyba raczej dodatek do akcesoriów, które urozmaicają erotyczne życie Polaków. Seksualne gadżety przestały być tematem tabu. Chętnie kupujemy je w internecie. Statystyki pokazują, że kategoria „Erotyka” z roku na rok zyskuje w sieci na popularności. Rośnie bardzo dynamicznie - tylko w ciągu 2014 roku liczba użytkowników zwiększyła się o 30 procent. W 2015 roku w Ceneo.pl akcesoria erotyczne miało niemal 200 sklepów. Oferując niemal 14 tysięcy produktów!
Najlepszy klient - mężczyzna przed czterdziestką

Z raportu „Walentynki 2015” Ceneo.pl wynika, że sekcję „Erotyka” najczęściej odwiedzają mężczyźni do 40. roku życia, którzy są w związku (małżeńskim lub nieformalnym). Użytkownicy tej kategorii w większości kupowali erotyczne gadżety na własny użytek (prawie 70 proc.). Wydawali na pojedynczy produkt do 300 zł (57 proc.) lub nawet do 500 zł (16 proc.). Ponad połowa ankietowanych przyznała, że są regularnymi bywalcami, ponad dwie trzecie potwierdziła dokonywanie konkretnych zakupów.

Najpopularniejsze erotyczne kategorie produktów

To gadżety (51 proc.). W tym przede wszystkim wibratory oraz akcesoria BDSM (kajdanki, uprzęże, pejcze). Dużą popularnością cieszyła się także odzież i bielizna (28 proc.) oraz asortyment drogeryjny (jak feromony, lubrykanty, żele do masażu i suplementy wzmagające doznania; 7 proc.). Najrzadziej (2 proc.) użytkownicy wybierali biżuterię erotyczną i tak zwane filmy dla dorosłych.
Dlaczego w internecie?

Erotycznym zakupom w sieci sprzyjają przede wszystkim anonimowość i dyskrecja (62 proc. badanych). Dopiero potem był szeroki asortyment (46 proc.) oraz możliwość zapoznania się z opiniami innych nabywców (32 proc.). To, że internet zrewolucjonizował nasz seks, wiemy choćby z badań seksualności Polaków profesora Zbigniewa Izdebskiego. Można śmiało założyć, że kupując w sieci, podejmujemy też śmielsze decyzje. Bo na liście najpopularniejszych produktów w kategorii „Erotyka” znalazła się Maszyna Miłości (od 1.245 zł), łóżko do masturbacji (od 589 zł), gigantyczny wibrator (od 119 zł), stringi z lateksu (od 59 zł) i lalka miłości szatynka (od 499 zł)...

Zobacz także: Prezes NBP zaprezentował nowy banknot o nominale 500 złotych. Trafi do obiegu w lutym 2017

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Erotyczne hity w sypialni Polaków! Na czym zarabia seksbiznes w sieci - Głos Koszaliński

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza