Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Galeria Słupsk zbadała, ile osób ją odwiedza

Redakcja
Galeria Słupsk zbadała, ile osób ją odwiedza
Galeria Słupsk zbadała, ile osób ją odwiedza Krzysztof Piotrkowski
Od kilku do kilkunastu procent rok do roku wzrasta odwiedzalność Galerii Słupsk. Najemcy przedłużają tam umowy najmu. – Jest już pewne, że przez kolejne pięć lat w galerii pozostanie salon Empik, naj­wię­ksza i najlepiej rozpoznawalna sieć sprzedaży książek, wydawnictw muzycznych, filmów, gier, programów, akcesoriów komputerowych, prasy, biletów na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe– mówi Małgorzata Wellman, PR manager Galerii Słupsk.

– Umowę przedłużył też lokal gastronomiczny Leśna Chata, gdzie można znaleźć szeroki wybór pizzy, makaronów oraz sałatek.

Od kilku tygodni przedstawiciele obiektu na temat przedłużenia umów na kolejne lata prowadzą również rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy już tam funkcjonują.
Rozmowy trwają także z tymi, którzy są dopiero zainteresowani wejściem do Galerii Słupsk. W przekonaniu ich może pomóc wzrost wskaźnika footfall, czyli odwiedzalności galerii.

– Zwykle w miesiącach letnich w centrach handlowych ten wskaźnik spada, bo klienci zamiast robić zakupy, wyjeżdżają na wakacje. W Galerii Słupsk sytuacja jest jednak odwrotna. Tutaj w wakacje osób odwiedzających jest więcej. Taka tendencja utrzymuje się od wielu miesięcy – mówi Mał­gorzata Wellman.Przypomnijmy, że wiosną tego roku w Galerii Słupsk swoje salony otworzyły takie marki, jak Mohito i House, a kilka miesięcy wcześniej otworzył się tam salon odzieżowy Vabbi.
 

 

Daniel Klusek

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza