Gasper Okorn o półfinałach play off: - Gra pary Prokom-Anwil przypomina balet, Czarni z Turowem to europejski poziom (wideo z konferencji)

Fot. Łukasz Capar
Fot. Łukasz Capar
Emocjonalnie zareagował szkoleniowiec Czarnych na pytanie o grę półfinałowych par skierowane do trenera Turowa na konferencji po 5. meczu play off. "Gra tamtej pary bardziej przypomina balet", skwitował Gasper Okorn.

Na konferencji po meczu Turów Zgorzelec - Czarni Słupsk (przegranym dla słupszczan) padło stwierdzenie, że lepszy półfinał play off rozgrywa para Asseco Prokom - Anwil Włocławek. O zdanie został zapytany szkoleniowiec Turowa, ale swoją opinię wyraził Gasper Okorn, nieco wzburzony taką oceną.

- Lepszą parą w tych półfinałach są Czarni-Turów - powiedział Okorn - Grają na europejskim poziomie, gdy tymczasem gra drugiej pary bardziej przypomina balet.

Jak stwierdził, 90% trenerów uważa, że pierwsza para fizycznie i taktycznie przewyższa dwa razy poziomem drugich półfinalistów.

Wideo

Komentarze 27

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

T
TereNowy

No to gramy o brąz z Anwilem. Będzie ciekawie mieć znowu Igora jako przeciwnika. Ciekawe, na co stać naszych, trzymam kciuki!

m
mario

Powiem tak!!!! czarni bardzo fajnie dzisiaj grali!!!! Niestety trzecią kwartę znowu przegrali!!!! Ale trójka sedziowska a w zasadzie dwójka to pomyłka!!!! Pinokio dzisiaj przeginał!!!! Takie jest moje zdanie a byłem na meczu!!!! dzięluje Czarnym za walkę!!!!

r
robert
W dniu 02.05.2009 o 13:28, Gość napisał:

Każdy trener chciałby zdobyć medal, nawet w najsłabszej lidze świata ze swoją drużyną. Drugi raz drużyna Czarnych walczy o medale. To jest OGROMNE! osiągnięcie. Burks przez 2 lata grał w NBA, pewnie mi zaraz napiszesz, że był rezerwowym graczem i znalazł się tam przez przypadek. Jestem na to gotowa... Fakt, że były zmiany w składzie, tym bardziej chwała chłopakom za to, jak daleko zaszli. Drużyna, która gra ze sobą od początku ma łatwiejsze zadanie i jest ze sobą bardziej zgrana. Ja uważam Anwil i Sopot za bardzo dobre drużyny, ale na pracę trenera nie dam powiedzieć złego słowa, gdyż sobie na to nie zasłużył... Na pracę, nie na słowa, które wypowiada. Każdy może jego wypowiedzi żywnie komentować jak mu się tylko podoba. Zdaję sobie sprawe z tego, że i NBA i Final Four to poziom o wiele wyższy od polskiej ligi. Nie ma się co oszukiwać. Ps. Nie chcę usprawiedliwiac trenera, ale: każdy mówi "Anwil i Prokom, to jest dopiero para, przedwczesny finał" itd itd albo "CZARNI są najsłabszym finalistą, grają padakę" itd itd. Okorn miał prawo się wkurzyć, jestem pewna, ze czuje ogromny respekt do tak klasowych drużyn jak Sopot i Anwil. 2. PS. Przepraszam za tego błazna, troche mnie poniosło:)



Spoko, nie gniewam się Tak naprawdę to w tym roku wszystkie zespoły, które znalazły sięw 4 są po przejściach. Turów stracił trenera, który stanowił połowę ich siły. Anwil zmienił trenera, ale przede wszystkim stracił Gerroda Hendersona, Parawinję i Modrica, w Czarnych rewolucja całkowita. Za to Prokom ma Pacesasa, który chyba jest gorszy od Gienka. Ogólnie poziom naszej koszykówki jest słaby i się obniża. a patrząc na budżety i zawodników to najsłabszy jest Prokom. Powinni lać wszystkich 20toma. Jakby nie kupiony w ostatniej chwili Woods to bieda by była. To, że Burks grał w NBA mnie nie rusza. Moim zdaniem gra słabo, ale każdy ma swoje zdanie. Zwłaszcza jak porównać z tym jak grają Edney, Ewing, Koszarek. Jeśli Czarni będą mocną drużyną przez wiele lat (czego im życzę, bo wtedy cala koszykówka będzie lciekawsza w Polsce), to też będzie się mówić, że Czarni to firma z tradycjami, jak Śląsk czy Anwil.
G
Gość
W dniu 02.05.2009 o 12:46, robert napisał:

Jak ktoś napisze coś złego na tę waszą drużynę to od razu jest błaznem. Faktycznie niezłe osiągnięcia - wicemistrozstwo w lidze Słoweńskiej z Olimpią, gdzie oprócz Olimpii nikt się nie liczy. To raczej potwierdzenie mojej opinii, bo z kim on tam dał radę przegrać?! I brąz z Ventspils w słabej lidze łotewskiej. Normalnie padam na kolana, takie ma osiągnięcia!!! Ale już największe osiągnięcie to 4 z Czarnymi:) Chcę Ci przypomnieć, że to Okorn rozpoczął tę naszą tu pisaninię mowiąc, że półfinał Czarni-Turów to jest dopiero koszykówka, nie to co Prokom Anwil. Więc jak taki znawca jest i on i Ty to obejrzyjcie może Final Four i tam zobaczycie jak się gra. A Burks to streetball i koniec. Zero rzutu, klepie bez sensu, przetrzymuje piłkę, czasami wjedzie pod kosz. Zresztą zmienialiście skład tyle razy w ciągu tego roku, że trudno było znaleźć kogoś lepszego w środku sezonu.


Każdy trener chciałby zdobyć medal, nawet w najsłabszej lidze świata ze swoją drużyną. Drugi raz drużyna Czarnych walczy o medale. To jest OGROMNE! osiągnięcie. Burks przez 2 lata grał w NBA, pewnie mi zaraz napiszesz, że był rezerwowym graczem i znalazł się tam przez przypadek. Jestem na to gotowa... Fakt, że były zmiany w składzie, tym bardziej chwała chłopakom za to, jak daleko zaszli. Drużyna, która gra ze sobą od początku ma łatwiejsze zadanie i jest ze sobą bardziej zgrana. Ja uważam Anwil i Sopot za bardzo dobre drużyny, ale na pracę trenera nie dam powiedzieć złego słowa, gdyż sobie na to nie zasłużył... Na pracę, nie na słowa, które wypowiada. Każdy może jego wypowiedzi żywnie komentować jak mu się tylko podoba. Zdaję sobie sprawe z tego, że i NBA i Final Four to poziom o wiele wyższy od polskiej ligi. Nie ma się co oszukiwać. Ps. Nie chcę usprawiedliwiac trenera, ale: każdy mówi "Anwil i Prokom, to jest dopiero para, przedwczesny finał" itd itd albo "CZARNI są najsłabszym finalistą, grają padakę" itd itd. Okorn miał prawo się wkurzyć, jestem pewna, ze czuje ogromny respekt do tak klasowych drużyn jak Sopot i Anwil. 2. PS. Przepraszam za tego błazna, troche mnie poniosło:)
r
robert
W dniu 02.05.2009 o 11:59, Gość napisał:

W samodzielnej pracy zdobył z Olimpią Ljubljana wicemistrzostwo Słowenii i z Ventspils brązowy medal ligi łotewskiej. Jak dla mnie są to wyniki i to całkiem niezłe. Czarni w pierwszej czwórce to również bardzo dobry wynik. Jak już chcesz coś pisać to posprawdzaj na internecie życiorys naszego trenera bo robisz z siebie błaza. I znowu ta kotwica, pozostawię to bez komentarza... Chcę zobaczyć dobrą koszykówkę i dlatego też idę na Gryfię. I prosze Cię nie porównuj NBA do ligi polskiej bo to nie jest trafne porównanie, każdy wie, że NBA to najsilniejsza liga na świecie. PS. Burks jest dobry, nie za bardzo umie rzucać to fakt, ale rozgrywa bardzo dobrze. z tym trenerem zaszlismy bardzo daleko i zajdziemy jeszcze dalej. Wtedy już nic nie będziesz pisał. Ręczę za to.



Jak ktoś napisze coś złego na tę waszą drużynę to od razu jest błaznem. Faktycznie niezłe osiągnięcia - wicemistrozstwo w lidze Słoweńskiej z Olimpią, gdzie oprócz Olimpii nikt się nie liczy. To raczej potwierdzenie mojej opinii, bo z kim on tam dał radę przegrać?! I brąz z Ventspils w słabej lidze łotewskiej. Normalnie padam na kolana, takie ma osiągnięcia!!! Ale już największe osiągnięcie to 4 z Czarnymi:) Chcę Ci przypomnieć, że to Okorn rozpoczął tę naszą tu pisaninię mowiąc, że półfinał Czarni-Turów to jest dopiero koszykówka, nie to co Prokom Anwil. Więc jak taki znawca jest i on i Ty to obejrzyjcie może Final Four i tam zobaczycie jak się gra. A Burks to streetball i koniec. Zero rzutu, klepie bez sensu, przetrzymuje piłkę, czasami wjedzie pod kosz. Zresztą zmienialiście skład tyle razy w ciągu tego roku, że trudno było znaleźć kogoś lepszego w środku sezonu.
G
Gość

heh oczywiscie, ze jest slaby i nie ma co na ten temat dywagowac.. tylko pospolity idiota moglby stwierdzic, ze Burks gra u nas dobrze.

G
Gość
W dniu 02.05.2009 o 10:46, robert napisał:

Okorn to cwaniak. Tak naprawdę trener jak na razie bez wyników, nie tylko z Czarnymi. Teraz takimi wypowiedziami sam podnosi swoją wartość. Podobnie jak mogło być z tą podpuchą, że go Olimpia Lubljana chce. Litości, ale Czarni ledwie przeszli Kotwicę. Nie będę gdybał czy wygraliby z nimi gdyby Ktowica grała w pełnym składzie, ale Czarni grali żenadę totalną. Teraz też z Turowem raczej są słabe zawody - obrona taka sobie, raczej nieporadność przeciwnikó niż obra obrona, w porównaniu z parą Prokom-Anwil to bieda. I rację ma ten kto napisał, że jak chce zobaczyć dobrą koszykówkę to niech Final Four obejrzy albo NBA playoffs. Burks jest słaby - nie umie rzucać, asyst mało, raczej gra chaos (niektórzy nazwyają to przyspieszeniem).


W samodzielnej pracy zdobył z Olimpią Ljubljana wicemistrzostwo Słowenii i z Ventspils brązowy medal ligi łotewskiej. Jak dla mnie są to wyniki i to całkiem niezłe. Czarni w pierwszej czwórce to również bardzo dobry wynik. Jak już chcesz coś pisać to posprawdzaj na internecie życiorys naszego trenera bo robisz z siebie błaza. I znowu ta kotwica, pozostawię to bez komentarza... Chcę zobaczyć dobrą koszykówkę i dlatego też idę na Gryfię. I prosze Cię nie porównuj NBA do ligi polskiej bo to nie jest trafne porównanie, każdy wie, że NBA to najsilniejsza liga na świecie. PS. Burks jest dobry, nie za bardzo umie rzucać to fakt, ale rozgrywa bardzo dobrze. z tym trenerem zaszlismy bardzo daleko i zajdziemy jeszcze dalej. Wtedy już nic nie będziesz pisał. Ręczę za to.
r
robert

Okorn to cwaniak. Tak naprawdę trener jak na razie bez wyników, nie tylko z Czarnymi. Teraz takimi wypowiedziami sam podnosi swoją wartość. Podobnie jak mogło być z tą podpuchą, że go Olimpia Lubljana chce. Litości, ale Czarni ledwie przeszli Kotwicę. Nie będę gdybał czy wygraliby z nimi gdyby Ktowica grała w pełnym składzie, ale Czarni grali żenadę totalną. Teraz też z Turowem raczej są słabe zawody - obrona taka sobie, raczej nieporadność przeciwnikó niż obra obrona, w porównaniu z parą Prokom-Anwil to bieda. I rację ma ten kto napisał, że jak chce zobaczyć dobrą koszykówkę to niech Final Four obejrzy albo NBA playoffs. Burks jest słaby - nie umie rzucać, asyst mało, raczej gra chaos (niektórzy nazwyają to przyspieszeniem).

k
kosz

światowy poziom koszykówki za FREE będzie można zobaczyć w niedzielę o godzinie 20.00 na Eurosporcie D (Astra) - finał Euroligi.

T
TipTop

Niech wlaczy dzisiaj o 18 eurosport to zobaczy europejski poziom. Co za glupol...................

G
Gość
W dniu 30.04.2009 o 22:40, AntonioNajlepszyRozgryw. napisał:

Skoro od rzucania sa inni... 1 min do konca, przegrywamy 6pkt.. wiadomo Burks nie ma zbiorki.. odpala 3.. oczywiscie ta nie dolatuje do kosza.. normalne?


Bardzo normalne, niedoloty zdarzają się w każdym meczu, 3 minuty przed zakończeniem meczu 2 czy 1. Ja uważam Burksa za bardzo wartościowego gracza jeżeli chodzi o rozegranie, Ty nie. Swoje zdania znamy. Tak więc nie widzę sensu w dalszej konwersacji. Cel mamy jeden(chyba?)-medal! Pozdrawiam
G
Gość
W dniu 30.04.2009 o 22:40, AntonioNajlepszyRozgryw. napisał:

Skoro od rzucania sa inni... 1 min do konca, przegrywamy 6pkt.. wiadomo Burks nie ma zbiorki.. odpala 3.. oczywiscie ta nie dolatuje do kosza.. normalne?


Bardzo normalne, niedoloty zdarzają się w każdym meczu, 3 minuty przed zakończeniem meczu 2 czy 1. Ja uważam Burksa za bardzo wartościowego gracza jeżeli chodzi o rozegranie, Ty nie. Swoje zdania znamy. Tak więc nie widzę sensu w dalszej konwersacji. Cel mamy jeden(chyba?)-medal! Pozdrawiam
A
AntonioNajlepszyRozgryw.

Skoro od rzucania sa inni... 1 min do konca, przegrywamy 6pkt.. wiadomo Burks nie ma zbiorki.. odpala 3.. oczywiscie ta nie dolatuje do kosza.. normalne?

G
Gość

Witam. Zgadzam sie z powyzszym, ze od rzucania punktow mamy innych graczy. Ale martwi to, ze Antonio na prawde nie radzi sobie, te wolne jedna reka, albo rzut za 3, gdzie pilka nie trafia nawet w obrecz, ba - pilka spada metr obok obreczy... Ale Antonio w wywiadzie (kiedys w GP) mowil, ze z rzucaniem jest roznie u niego. On wie o tym, ale wie tez przeciwnik, wystarczy Burks'a faulowac, a pozniej mamy loterie. Vice Versa w Turowie to Daniels - kompletny niewypal na linii rzutow wolnych. Pozdrawiam

G
Gość
W dniu 30.04.2009 o 21:04, AntonioNajlepszyRozgryw. napisał:

Nie no luzik, tylko ze Antonio ostatnio ma same gorsze dni.. a rozegranie tez pozostawia wiele do zyczenia.. za dlugo trzyma pilke i zanim odda komus na pozycje to do konca mamy 5 sekund i przypalowy rzut.Logan 33 pktKoszarek 28wczoraj Edney 12 plus 6 asystBurks 1 pkt 3 asystyladnie to wyglada? czy cofamy sie o jeszcze kilka meczow?


Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że asysty zapisuje się na konto rozgrywajka czy jakiegokolwiek innego zawodnika, gdy jego kolega trafi za 2 czy 3 punkty. Więc wcale asysty nie są w pełni odzwierciedleniem gry Burksa. Wracając do ostatniego meczu dobrze będzie jak zobaczysz ile podań miał Burks, nie zawsze zakończonych trafieniem kolegi z drużyny. Czasami nasi nie spodziewają się takich podań, bardzo często są też na czystej pozycji i nie trafiaja. W poprzednim meczu Antonio miał 7 asyst. To mało??? Zgadzam się co do rzutów, te ewidentnie rzadko mu wychodzą. Ale powatarzm to jak mantrę, mamy od tego innych w naszej drużynie. Pozdrawiam.
Dodaj ogłoszenie