Cztery loga zostały zaprezentowane dziś (27 października) na specjalnej konferencji prasowej w Warszawie. Każde z miast będzie miało swój symbol, który bezpośrednio wiąże się z miastem-gospodarzem Mistrzostw Europy. Gdańsk, który reprezentowany był przez wiceprezydenta Andrzeja Bojanowskiego, promował będzie wyłaniający się z morskich fal Neptun.
Warszawa będzie posługiwała się wizerunkiem syrenki, Wrocław mostem Grunwaldzkim, a Poznańskim symbolem będzie piłka złożona z kolorowych gwiazdek.
Każde miasto będzie mogło posługiwać się swoim logo w materiałach promocyjnych i przy różnych okolicznościowych imprezach. Ponadto przedstawiciele miasta podpisali umowę z UEFA, która reguluje prawa i obowiązki każdego z miast-gospodarzy EURO 2012. W "Markieting guideline" znalazł się także zapis mówiący, że mieszkańcy Gdańska będą mogli kupić po cztery tysiące biletów na każdy mecz w swoim mieście.
- Dzięki wytycznym marketingowym miasta będą mogły w pełni wykorzystać swoje szanse promocyjne - mówił na konferencji Adam Giersz, minister sportu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?