Gino Rossi zamyka swoje sklepy stacjonarne. Marka nie zniknie jednak na dobre - jej produkty będzie można nadal kupić w internecie oraz sklepach CCC. Ta druga firma jest od 2019 r. właścicielem Gino Rossi - donosi businessinsider.com.pl.
Gino Rossi to ponad 40 sklepów firmowych, znajdujących się w kraju i zagranicą. Właściciel firm zdecydował, że nie opłaca się utrzymywać salonów butikowych i nie mają one przyszłości, ze względu na ograniczona ofertę i wysokie koszty utrzymania.
Jak informuje CCC, marka Gino Rossi jest bardzo popularna online. Oferta dobrze sprzedaje sie zarówno na platformie eobuwie.pl, jak również ccc.eu. Sprzedaż Gino Rossi na eobuwie.pl wzrosła rok do roku o 75 proc. - w 2020 r. była to 7. najpopularniejsza marka spośród ponad 500 dostępnych w ofercie. Z kolei na ccc.eu sprzedaż Gino Rossi wynosi już ponad 10 proc. i dynamicznie rośnie – jej wolumen rdr wzrósł aż 13-krotnie - informuje businessinsider.com.pl..
Gino Rossi istnieje od 1992 r., a pierwszy sklep firmowy marki został otwarty w 1994 r. W 2006 r. spółka weszła na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. W najlepszych latach spółka miała prawie 200 salonów firmowych.
W 2018 roku jej sytuacja finansowa zaczęła się pogarszać. Na początku 2019 roku spółkę w całości przejęła CCC, i wycofała ja z obrotu giełdowego.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?